ساخت مجتمع تفریحی، رفاهی و ورزشی چادرملو اردکان عید فطر آغاز می شود


ساخت مجتمع تفریحی، رفاهی و ورزشی چادرملو اردکان عید فطر آغاز می شود

یزد- ایرنا - استاندار یزد، سرپرست فرمانداری اردکان و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشستی تاکید کردند، همزمان با عید فطر، ساخت مجتمع تفریحی، رفاهی و ورزشی چادرملو اردکان آغاز شود.

به گزارش ایرنا نماینده اردکان در مجلس روز پنجشنبه در این نشست با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، روز ایثار و مقاومت گفت: حضرت امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبر معظم انقلاب نیز فتح خرمشهر را تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی اسلام بر کفر دانستند، در واقع فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.
محمدرضا تابش با بیان اینکه ما در این جنگ، ابهت 2 ابرقدرت شرق و غرب را شکسته ایم ادامه داد: هماهنگی ارتش و سپاه، حمایت موثر دولت وقت، انسجام ملی، پشتیبانی از رزمندگان و اتکال به خداوند از جمله رموز این موفقیت بزرگ است.
نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز دشمن جنگی پیچیده و تمام عیار را به خصوص در بخش اقتصادی آغاز کرد، گفت: باید با تلاش بیشتر و رسیدگی به خواست و مطالبات مردم، کاهش مشکلات آنان و تقویت همدلی و اتحاد ملی، در این مصاف نابرابر، یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را ناکام گذاریم.
تابش در بخشی از سخنانش با اشاره به تعهد شرکت چادرملو جهت احداث مجتمع تفریحی، رفاهی و ورزشی عنوان داشت: در مراسم کلنگ زنی این پروژه، مسئولان دولتی حاضر بر همراهی کامل و کمک به اجرای آن تاکید داشتند و انتظار بود در این راستا با مسئولیت پذیری بیشتری قدم برداشته می شد و تعللی صورت نمی گرفت.
نماینده مردم اردکان این طرح مهم را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی صنایع فولادی، مورد مطالبه مردم، دارای منافع عمومی و موجب افزایش شاخص های رفاهی و زیست محیطی شهرستان برشمرد گفت: در دفاع از حقوق مردم، با هیچ فرد و مسئولی تعارف نداریم و باید هرچه سریعتر موانع این پروژه با رعایت قانون و تعامل سازنده تر دستگاه های مرتبط برطرف شود.
در این نشست، محمدعلی طالبی استاندار یزد با اشاره به رفع بخشی از مشکلات و مشخص شدن روند حل مسائل باقیمانده عنوان کرد: طی هفته آینده موارد باقیمانده نیز در نشست مشترکی رسیدگی خواهد شد و احداث این پروژه همزمان با عید سعید فطر در شهرستان اردکان آغاز می شود.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
۷۵۴۴/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن