سخنران مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تیم ترامپ برای جنگ علیه ایران و نابودی جمهوری اسلامی عطش زیادی دارند این در شرایطی است که چون ایران در موقعیت برتری است، جنگ اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام مهدی شفیع‌خانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امروز جنگ اراده‌هاست و باز هم می‌توان خرمشهرها را آزاد کرد.

وی عنوان کرد: پیروزی خرمشهر، پیروزی اراده‌ها بر تجهیزات نظامی دشمنان بود و این نشان داد که ملت ایران در برابر مجهزترین و به روزترین امکانات دشمنان می‌ایستد.

شفیع‌خانی با عنوان اینکه دشمن 40 سال است ملت ایران اسلامی را تهدید می‌کند، تصریح کرد: این تفکر که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند باید به نسل امروزی و جوان ما انتقال پیدا کند.

وی با اظهار اینکه از جریان‌های فکری و سیاسی کشور انتظار داریم که از دشمن نترسند، تاکید کرد: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است این در حالی است که عده‌ای در داخل این را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: تیم ترامپ برای جنگ علیه ایران و نابودی جمهوری اسلامی عطش زیادی دارند این در شرایطی است که چون ایران در موقعیت برتری است، جنگ اتفاق نمی‌افتد.

شفیع‌خانی ادامه داد: مسوولان به جای اینکه به دنبال اختیار ویژه باشند از رهبری تبعیت کنند و باید فرماندهی واحد را بپذیریم.

سخنران مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی و عملیات روانی می‌خواهد نقش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه تضعیف و به دنبال این است که ذهن و قلب مردم را عوض کند.

شفیع خانی با عنوان اینکه عده‌ای در کشور علیرغم میل باطنی مردم به دنبال مذاکره هستند، یادآور شد: که رهبری مخالف مذاکره هستند و مراحل در این مقطع را مانند سم برای کشور، توصیف کرده‌اند.

وی با اشاره به این جمله رهبری بیان کرد: خرمشهرها در پیش داریم نه به وسیله جنگ سخت بلکه به وسیله جنگ نرم.

شفیع خانی یادآور شد: بایستی همه اقشار مختلف؛ هنرمندان، معلمان، استادان و روحانیون برای حفظ سرزمین تلاش کنند و برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و از خود گذشتگی تلاش کنند.