دستگیری سارق خیر نما


دستگیری سارق خیر نما

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرگرد سلیمانی مقدم از دستگیری سارق خیر نمایی خبر داد که با ترفند کمک به مسافران و افراد مسن در پایانه غرب از آن‌ها سرقت می‌کرد.

سرگرد سلیمانی مقدم رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار کرد: روز گذشته پیر مرد و پیر زنی به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که داخل سالن رو به روی تعاونی نشسته بودیم که ساعت حرکت اتوبوس مان برسد و و با رسیدن ساعت حرکت شروع برداشتن ساک‌های دستی مان کردیم که فردی میان سان حدود ۳۵ تا ۴۰ ساله به ما نزدیک و در حمل ساک‌ها تا دم اتوبوس به ما کمک کرد. اما زمانی که وی از ما دور شد متوجه شدیم که کیف دستی مان که وجوه نقد و گوشی همراه بوده به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با دریافت شکایت و اینکه سرقت به تازگی اتفاق افتاده بود، مشخصات ظاهری متهم از مال باختگان اخذ و گشت‌های انتظامی هدفمند آغاز شد که در گشت زنی‌های انجام شده ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب موفق شدند سارق را در حالی مشغول تعویض لباس خود بود، شناسایی و دستگیر کنند.

کلانتر پایانه غرب با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم اموال مال باختگان شامل ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد و گوشی همراه کشف شد، ادامه داد: علاوه بر کشف اموال شاکیان در بازرسی از متهم ۲ دست لباس دیگر کشف شد و متهم در خصوص لباس‌های همراه خود توضیح داد که پس از سرقت برای جلوگیری از شناسایی شدن لباس خود را تعویض می‌کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه اعتراف کرد که پس از جدا شدن از شاکیان و سرقت گوشی همراه و وجوه نقد ساک دستی مال باختگان را در سطل زباله‌ای در همان زندگی انداخته و بلافاصله به این محل مراجعه کرده است و در حال تعویض لباس خود بوده که دستگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1263138

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس