فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی اعلام شد


فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی اعلام شد

تهران - ایرنا - معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از نام نویسی پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، علی حیدری روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: پزشکان داوطلبی که تمایل دارند در ایام اربعین به زائران حسینی در عتبات خدمت‌رسانی کنند میتوانند در فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت نام نویسی کنند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به حضور میلیونی زائران در عتبات عالیات در ایام اربعین افزود: همچون سنوات گذشته این فراخوان چند ماه قبل از ایام اربعین اعلام می شود تا ضمن دریافت درخواست های پزشکان داوطلب برای حضور، برنامه‌ ریزی های لازم جهت ارائه بهینه خدمات به زائران انجام شود.
حیدری ادامه داد: پزشکانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی(ع) سال 1398 با این مرکز همکاری کنند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این فراخوان به نشانی اینترنتی www.HMC.IR مراجعه و یا با شماره تلفن های 86744123 و86744116 پیش‌شماره 021 تماس بگیرند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص مدت‌زمان نام‌نویسی و اعزام پزشکان گفت: مدت زمان نام نویسی پزشکان در این فراخوان تا ابتدای مردادماه اعلام شده و اعزام پزشکان عمومی به مدت 17 روز از 5 تا 28 صفر انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: پزشکان متخصص نیز به مدت 10 روز از 11 تا 21 صفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
اجتمام*7029 * 7268**9121

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج