بیش از 24 هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند


بیش از 24 هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند

زاهدان -ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بیش از 24 هزار یتیم نیازمند سرپرستی در این استان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) سیستان و بلوچستان قرار دارند.

سیدمهدی عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته چهار میلیارد و 700 میلیون تومان توسط خیران سیستان و بلوچستان و خارج از استان برای اطعام ایتام اختصاص یافت که برپایی سفره‌های افطاری، توزیع غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام (ره) سیستان و بلوچستان در طول ماه رمضان برنامه‌های مختلفی دارد افزود: یافتن حامی برای ایتام از جمله برنامه‌های مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان است که با جدیت دنبال می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: خیران می توانند با حمایت از یک یا چند کودک یتیم میزان مبلغ تعهدی خود را به صورت ماهانه به حساب این ایتام واریز کنند.
وی خاطرنشان کرد: خیران تا پایان ماه رمضان برای کمک به نیازمندان و اهدای هدایای خود می توانند به دفاتر کمیته امداد امام (ره) مراجعه و یا از کد دستوری #054*8877* یا تماس با تلفن نیکوکاری 096887، نصب اپلیکیشن سکه و سنا با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد، شماره حساب بانک ملی 01070734344006 وجوه امانی و شرعی کمیته امداد استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کمک های حتی جزئی مردم نیکوکار به دریای خروشان مهر و محبت برای نیازمندان تبدیل خواهد شد.
به گزارش ایرنا هم اینک 157 هزار و 822 خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل