جشن گلریزان آزادی زندانیان در ورامین برگزار شد


جشن گلریزان آزادی زندانیان در ورامین برگزار شد

تهران – ایرنا – به همت دادستان عمومی و انقلاب و انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان ورامین، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ورامین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در تالار محمد ورامین برگزار شد، خیرین و نیک اندیشان با اهداء یک میلیارد و 450 میلیون ریال، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در این مراسم گفت : کمک به انسان ها، سعادت بزرگی است که خداوند نصیب انسان های پاک خود کرده تا آنان از ثروت و دارایی خویش در راه آزادی زندانیان و شادی خانواده های آنان استفاده کنند.
علیرضا شمس افزود: کسانی که به دلایل مختلف در زندان به سر می برند در صورت رهایی از زندان است که می توانند مشکلات خود را با کار و تلاش برطرف نمایند و در بند بودن آنان تنها به افزایش مشکلات اجتماعی منجر می شود.
وی اظهار داشت: وظیفه تک تک افراد است تا نسبت به نیازمندان جامعه بی تفاوت نبوده و با همت و تلاش از اموالی که خداوند به آنان اعطا کرده ، از مردم دستگیری کنند.
وی تصریح کرد: امروز همه افراد می باید نسبت به افراد دربند که شاید ما هم در آن نقش داشتیم، احساس مسئولیت کرده و از مشکلات آنان گره ای باز نمایند.
بیش از 200 خانواده زندانی از حمایت انجمن حمایت برخوردارند
رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از 200 خانواده زندانیان، از خدمات حمایتی این جمعیت برخوردارند.
حسین خلیلی افزود: وظیفه انجمن حمایت از زندانیان فقط تهیه سبد کالا و تأمین مایحتاج اولیه خانواده زندان نیست بلکه باید به فکر فرزند این خانواده که در معرض آسیب قرار دارند نیز بود.
وی تصریح کرد: سنت حسنه کمک به نیازمندان نباید تنها به ایام ماه مبارک رمضان محدود شود بلکه این عمل خیرخواهانه باید در طول سال نیز صورت گیرد تا به واسطه این مهم ، بسیاری از نیازمندانی که به هر دلیل با مشکلات مادی دست و پنجه نرم می کنند بتوانند از موهبت آزادی برخوردار شوند .
وی تصریح کرد: بسیاری از زندانیانی که هم اکنون به دلیل مسائل مالی در ندامتگاه ها به سر می برند در صورت همدلی و همراهی مردم و خیرّین می توانند آزاد شوند .
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس