اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در برج میلاد افتتاح شد


اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در برج میلاد افتتاح شد

اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی و موتورسیکلت های برقی ایران افتتاح شد. این ایستگاه شارژ توسط گروه مپنا در برج میلاد تهران در زمینی به مساحت بیش از 700 متر به بهره‌برداری رسید. اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران افتتاح شد. این جایگاه از دو خط تامین نیرو برای خودرو و موتورسیکلت برقی بهره می‌برد... نوشته اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در...

اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی و موتورسیکلت های برقی ایران افتتاح شد. این ایستگاه شارژ توسط گروه مپنا در برج میلاد تهران در زمینی به مساحت بیش از 700 متر به بهره‌برداری رسید.

اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران افتتاح شد. این جایگاه از دو خط تامین نیرو برای خودرو و موتورسیکلت برقی بهره می‌برد که خط یک این جایگاه از شارژ سریع و شارژ کند برخوردار بوده و در خط دو هم شارژ موتورسیکلت برقی تعبیه شده است. این شارژرها طبق استانداردهای بین‌المللی داخلی‌سازی شده‌اند و کنترل و مانیتورینگ آن برای ارتباطات بالادستی طبق پروتکل OCPP انجام می‌شود. این جایگاه دارای شارژر سریع خودرو برقی شامل یک خروجی شارژ AC با توان 43 کیلووات است که تمامی خودروهای برقی استاندارد دنیا می‌توانند از آن بهره ببرند.

همچنین شارژر سریع خودرو در این ایستگاه یک خروجی شارژ سریع DC با توان 50 کیلووات تحت پروتکل CHAdeMO قابل استفاده برای خودروهای شرق آسیا نظیر خودروهای میتسوبیشی، کیا، نیسان نیز ارائه می‌دهد. در این ایستگاه شارژر کند خودرو برقی با توان 4.7 کیلووات نیز وجود دارد که نیروی تمامی خودروهای برقی استاندارد را تامین خواهد کرد. نخستین ایستگاه شارژ خودروهای برقی که توسط گروه مپنا ایجاد شده است از دو شارژر 5.5 کیلوواتی موتورسیکلت نیز بهره می‌برد که برای موتورسیکلت‌های برقی در نظر گرفته شده است و به آسانی این وسایل نقلیه را شارژ می‌کند.

تصاویر اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی

اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در برج میلاد افتتاح شد اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در برج میلاد افتتاح شد اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در برج میلاد افتتاح شد اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی ایران در برج میلاد افتتاح شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در