شتاب بخشی به بازسازی خرمشهر ضرورت برای پاسداشت مقاومت ها است


شتاب بخشی به بازسازی خرمشهر ضرورت برای پاسداشت مقاومت ها است

اهواز- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری شتاب بخشی به بازسازی خرمشهر را ضرورتی برای پاسداشت مقاومت ها دانست و گفت: با همت دولت جوان و انقلابی که رهبر معظم انقلاب دستور زمینه سازی آن را صادر کرده اند، باید خط بطلانی بر تمام فعالیت های ناقص در زمینه بازسازی خرمشهر کشید.

آیت الله سید محسن حیدری روز پنجشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه آیین گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار داشت: سوم خرداد یک روز نمادین و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام را برای ما تداعی می کند.
وی افزود: این روز بزرگ در تاریخ دفاع مقدس نیز نماد ایثار، شهادت، آزادی ، آزادگی و افتخار آفرینی است که مردم خوزستان و بخصوص مردم شریف خرمشهر نقش موثری در کسب این موفقیت بزرگ داشتند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتظار می‌رفت پس از پایان جنگ تحمیلی بیشتر از سایر مناطق استان به خرمشهر رسیدگی شود اما بازسازی شایسته ای در این سال ها انجام نشد.
وی گفت: بیش از سه دهه از دوران دفاع مقدس می گذرد و در گوشه گوشه این شهر شهید پرور هنوز غبار محرومیت سایه افکنده است.
آیت الله حیدری تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد در این شهرستان اگر چه محاسنی برای منطقه داشت اما تا اندازه ای نیز آسیب های داشت که انتظار می رود برای این مردم مقاوم و شهید پرور اقدامات جدی تری صورت گیرد.
وی اظهار داشت : رشادت های مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس در تاریخ به ثبت رسیده و هرچه برای این مردم تلاش کنیم، نمی تواند ایثارگری های آنها را جبران کند.
آیین گرامیداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر روز پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان فرماندهان نیروهای مسلح در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.
7152/6002

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات