نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های انقلاب برگزار شد


نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های انقلاب برگزار شد

نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های ارزشی، ولایی و انقلابی با حضور دبیران و مسئولان این تشکل‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، چهارمین نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های ارزشی، ولایی و انقلابی با حضور دبیران و مسئولان تشکلهای احزاب و جبهه‌های ارزشی، ولایی و انقلابی پیش از ظهر امروز در محل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور، عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت حضور شخصیت‌های انقلابی با رویکردهای مختلف را مبارک دانسته هدف از این جلسات را رسیدن به وفاق حداکثری نیروهای ارزشی، ولایی و انقلابی ابراز و اضافه کرد: مجموعه جریان ولایی و انقلابی دارای ظرفیت‌های فراوان و پایگاه و جایگاه مردمی در همه اقشار هستند که وفاق و همدلی و هم‌افزایی آنها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند بر تحقق اهداف جریان انقلاب سرعت و غنا بخشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور به تبیین و تشریح دستور جلسه پرداخت و در ادامه جلسه آیت الله موحدی کرمانی به بیان نکاتی اخلاقی در باب فضائل ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، توبه به درگاه خداوند و پرهیز از قدرت‌طلبی پرداخت و گفت: در این ماه اساس توبه است و تغییر حال است نه صرف تغییر قال و اظهار، ما باید از رفتارهای بدمان برگردیم.

رئیس جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: باید از شهرت‌طلبی، شهوت‌طلبی و ریاست‌طلبی دور شویم و ورود و خروجمان به مسئولیت‌ها و کارها و انتخابات برای جذابیت آن نباشد و بایستی هدف اصلی و اساسی را خدمت به خلق خدا و رضایت حضرت حق قرار دهیم.

پس از صحبت‌های آیت الله موحدی جزئیات شاخص‌های حرکت جریان ارزشی و انقلابی که در جلسه قبل کلیات آن به‌تصویب اعضای نشست رسیده بود بررسی شد و با 4 مبنا و 14 شاخص به‌تصویب جلسه رسید که به‌زودی منتشر خواهد شد.

دستور بعدی جلسه نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های انقلابی، ارزشی و ولایی بررسی وضعیت‌شناسی سیاسی سال 98 کشور بود که با دغدغه رسیدن به دیدگاه مشترک برای حرکت و اقدام به بحث میان اعضا گذاشته شد.

در پایان این نشست حجت الاسلام پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت با اشاره به لزوم رسیدن به افق مشترک بر تدوین یک متن علمی و دقیق از وضعیت‌شناسی سیاسی کشور تأکید کرد و افزود: رسیدن به یک وضعیت‌شناسی دقیق می‌تواند در همه بخش‌ها برای جریان ارزشی و انقلابی راهگشا و مؤثر باشد.

انتهای پیام/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج