استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن از بخش کودک


استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن از بخش کودک

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول غرفه تصویر‌سازی قصه‌های قرآنی در بخش کودک بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از استقبال خوب مخاطبان از این بخش خبر داد.

استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن از بخش کودک

طاهره طبیبی، مسئول غرفه تصویر‌سازی قصه‌های قرآنی با عنوان «بام قرآنی»، در بخش کودک بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ درباره فعالیت‌های این مجموعه گفت: در این بخش فعالیت‌هایی همچون سفال‌گری، آموزش نماز، کاردستی، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، اجرای خاله رؤیا و عمو مهربان و هجی‌ کردن کلمه‌های قرآنی در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: در غرفه تصویر‌سازی، قصص قرآنی را به کمک ما‌کت‌هایی مثل کشتی نوح یا خانه کعبه برای کودکان تعریف می‌کنیم؛ در واقع با دیدن این تصاویر کودکان بهتر و ساده‌تر قصه‌های قرآنی را می‌آموزند و درک می‌کنند.
مسئول غرفه تصویر‌سازی قصه‌های قرآنی ادامه داد: کودکان در این غرفه با تصویرسازی و اشکالی که به آنها آموزش داده می‌شود، به جای قصه‌های رایجی که در حال حاضر در مدارس و یا از طرف خانواده‌های خود می‌شنوند، قصه‌های تاریخی قرآن و دینی‌مان را فرامی‌گیرند.
طبیبی بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت این بخش در بحث آموزش خلاصه شده است، کاردستی‌هایی را که کودکان درست می‌کنند به آنها هدیه می‌دهیم.
وی با اشاره به یازدهمین سال حضور بخش کودک در نمایشگاه قرآن، گفت: طبق نظر برخی از عزیزان استقبال خانواده‌ها و کودکان از این بخش در مقایسه با دیگر بخش‌ها بسیار خوب و چشمگیر بوده است.
گزارش تصویری ایکنا از بخش کودک نمایشگاه قرآن بیست و هفتم را اینجا ببینید.
الهام مهران‌راد
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا