برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اردبیل


برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اردبیل

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به آغاز نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گفت: در جهت برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره پوسترهای تبلیغاتی در ادارات و محافل عمومی منتشر شده است و این برنامه فرهنگی تا 28 خردادماه در سطح استان اجرا خواهد شد.

برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، روز گذشته یکم خردادماه مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در محل دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار درخصوص استفاده از ظرفیت‌های طرفین بویژه نهادهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تاکید شد.

رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به آغاز نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی گفت: در جهت برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره پوسترهای تبلیغاتی در ادارات و محافل عمومی منتشر شده است و این برنامه فرهنگی تا 28 خردادماه در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی بخش ویژه در کتابخانه های عمومی استان برای علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره خبر داده افزود: کتاب های مسابقه و هچنین نرم افزار اینترنتی و برگه های مسابقه نقاشی در بخش ویژه ای در کتابخانه های عمومی راه اندازی شده و علاقه مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی در این مسابقه شرکت کنند.

زعفر احدزاده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز از آمادگی مراکز کانون برای مشارکت در اجرای این جشنواره خبر داد و خاطر نشان کرد: مراکز کنون پرورش فکری کودکان و نوجوان حداکثر مشارکت را در بخش کودکان بعمل خواهند آورد.

وی با اشاره به لزوم همگرایی بیشتر نهاد های فرهنگی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق تر از اجرای برنامه های موازی خودداری کرده و توان خود را در جهت ارتقای فرهنگ های اسلامی و ایرانی معطوف کنیم.

در ادامه این دیدار تفاهمنامه همکاری بین طرفین امضا و مبادله گردید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس