امیدواری امیر قلعه نویی به جبران فینال خرمشهر


امیر قلعه نویی دو سال پیش با تراکتور تا فینال جام حذفی پیش رفت اما در بازی نهایی مغلوب گل شاگرد سابقش شد. نوشته امیدواری امیر قلعه نویی به جبران فینال خرمشهر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

امیدواری امیر قلعه نویی به جبران فینال خرمشهر

امیر قلعه نویی می‌خواهد انتقام یک جام را در حذفی بگیرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۰
امیدواری امیر قلعه نویی به جبران فینال خرمشهر

امیر قلعه نویی دو سال پیش با تراکتور تا فینال جام حذفی پیش رفت اما در بازی نهایی مغلوب گل شاگرد سابقش شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی فوتبال ایران است که توانسته بارها جام قهرمانی در لیگ و حذفی را کسب کند اما او چند سالی می‌شود که نتوانسته جام به دست بیاورد. سرمربی سابق استقلال و تراکتور این فصل با سپاهان تا آستانه قهرمانی در لیگ پیش رفت اما حریف پرسپولیس برانکو نشد و حالا می‌خواهد انتقام آن جام را در حذفی بگیرد.

دو سال پیش قلعه نویی با تراکتور تمام حریفان را شکست داد و به فینال خرمشهر رسید و در شرایطی که پیش بینی می‌شد بتواند تراکتور را برای دومین بار به قهرمانی حذفی برساند، به شکلی عجیب مغلوب نفت تهران شد. در آن بازی ایرانپوریان یک پنالتی خراب کرد و شهباززاده در دقیقه آخر گل پیروزی بخش نفت را به ثمر رساند.

نکته جالب این که قرار بود شهباززاده در نیم فصل به تراکتور ملحق شود اما او به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی از تراکتور دور شد و در نهایت اجازه نداد تبریزی ها و امیر قلعه نویی به قهرمانی جام حذفی دست یابند.

حالا قلعه نویی برای قهرمانی جام حذفی با سپاهان به دو پیروزی مقابل پرسپولیس و داماش احتیاج دارد. بردهایی که در صورت رقم خوردن، دستاوردی قابل توجه را برای او به ارمغان خواهند آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس