11 تن شکر احتکار شده در اراک کشف شد


11 تن شکر احتکار شده در اراک کشف شد

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 11 تن و 750 کیلوگرم شکر احتکارشده در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس از یک انبار در اراک کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«یوسف سپهوند» افزود: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در انبار یک واحد صنفی اراک با خبر شدند.
وی اظهار داشت: انبار مذکور روز چهارشنبه در جریان تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضایی، شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به ارزش 940 میلیون ریالی شکرهای کشف شده، گفت: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
سرهنگ سپهوند افزود: شهروندان در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

***مهر و موم یک باغ غیرمجاز فیلمبرداری در اراک
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: باغی در یکی از روستاهای شهرستان اراک بدون اخذ مجوزهای قانونی برای فیلمبرداری و عکاسی از مجالس مورد استفاده قرار می گرفت که‌ با دستور مقام قضایی مهر و موم شد.
سرهنگ «محمود خلجی» افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان در پیگیری گزارش های شهروندان، اطلاعاتی از فعالیت غیرقانونی باغی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان به عنوان مکانی برای تصویربرداری از مجالس را به دست آوردند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از بازدید از این باغ پی به فعالیت غیر قانونی فیلمبرداری از مجالس بردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن را مهر و موم کردند.
سرهنگ خلجی اظهار داشت: مالک این واحد صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

***کشف 23 کیلوگرم تریاک در بطری های نوشابه
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 23 کیلوگرم تریاک توسط یک توزیع کننده مواد مخدر در بطری های نوشابه جاساز کرده بود شناسایی و کشف شد.
سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان در انجام تحقیقاتی از جا به جایی مقادیری مواد مخدر توسط یک توزیع کننده مواد مخدر مطلع شدند.
وی افزود:‌ با مراقبت های نامحسوس پلیس، خودروی این فرد شناسایی و در یکی از محورهای ارتباطی متوقف و در بازرسی از آن مقدار 23 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سرهنگ چگنی تصریح کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان یک میلیون 500 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!