امام جمعه بجنورد: ملت در برابر آمریکا با تمام توان ایستاده است


امام جمعه بجنورد: ملت در برابر آمریکا با تمام توان ایستاده است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: فهم و تحلیل سیاسی ملت ایران نسبت به ظلم های استکبار ارتقای کامل یافته و با این آگاهی در برابر استکبار و ظلم با تمام توان ایستادگی می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) حجت السلام ابوالقاسم یعقوبی در جمع پاسداران سپاه استان در تببین گام دوم انقلاب اظهار داشت: امروز نگاه مردم ایران به مسائل بین المللی به گونه ای شگفت آور تغییر یافته است.
وی گفت: ارتقای بینش سیاسی آحاد جامعه، از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به این امر مهم بسیار تاکید کرده است.
وی اظهار داشت: ملت و انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی از جمله فتنه های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی را پشت سر گذاشته و هیچ وقت تسلیم زورگویان نمی شوند و با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام یعقوبی در ادامه فهم سیاسی، دانش و بینش سیاسی را از برکات انقلاب دانست و گفت: هر جا که تحلیل سیاسی ما قوی باشد دشمن می ترسد و اگر ضعیف عمل کنیم باعث می شود که دشمن به خود اجازه دخالت در امور کشورمان را بدهد.
وی اظهار داشت: مردم همانند گذشته در صحنه هستند و اجازه دخالت به استکبار و همدستانش را نمی دهند و آنهایی که پرچم دار ولایت هستند باید تلاش بیشتری در بحث تداوم انقلاب داشته باشند.
این آیین با حضور تعدادی از کارکنان سپاه استان در محل نمازخانه ستاد برگزار شد.
3007/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403