بازگشت علیرضا جهانبخش به لیگ هلند؛ آژاکس گزینه محبوب ستاره ایرانی


بازگشت علیرضا جهانبخش به لیگ هلند؛ آژاکس گزینه محبوب ستاره ایرانی

پس از عملکرد ضعیف جهانبخش در برایتون به نظر می‌رسد این بازیکن برایتون را ترک کند.

پس از عملکرد ضعیف جهانبخش در برایتون به نظر می‌رسد این بازیکن برایتون را ترک کند.

به گزارش ایلنا، بعد از عملکرد ناموفق علیرضا جهانبخش با برایتون به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه و همچنین قرار گرفتن برایتون در رتبه هفدهم جدول لیگ انگلیس با 36 امتیاز حالا به نظر می‌رسد او شاید این باشگاه انگلیسی را ترک کند.

جهانبخش پس از جام جهانی 2018 با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو از آ زد آلکمار هلند به برایتون پیوست تا به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه برایتون و همچنین به عنوان سومین بازیکن گران تاریخ آسیا شناخته شود، جهانبخش در حالی به برایتون پیوست که لسترسیتی نیز خواهان جذب او بود.

او به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد و همچنین حضور در جام ملت‌های آسیا و حضور نداشتن در تمریانت برایتون پس از مصدومیت نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و همچنین وی از سوی برخی از سایت‌های معتبر جهان فوتبال در ترکیب خریدهای ناموفق لیگ جزیره در این فصل نیز قرار گرفت.

در این بین برخی از خبرگزاری‌ها انگلیسی خبر از علاقه تن هاگ به علیرضا جهانبخش داده‌اند هر آنچه جهانبخش هنوز با برایتون قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به از دست دادن بازیکنانی چون حکیم زیاش و فران دی‌یانگ باشگاه آژاکس در صدد آن است که برای این بازیکنان جانشین پیدا کند و به نظر می‌رسد جهانبخش که در فصل پیش آقای گل هلند و همچنین بعد زیاش دومین بازیکن برتر لیگ هلند شده نخستین خرید آژاکس برای فصل بعد باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟