ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سیلزده در 9 ماه آینده


ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سیلزده در 9 ماه آینده

تهران- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کمک 230 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد برای سیل‌زدگان خبر داد و گفت: با ارائه سریع‌تر تسهیلات از سوی دولت و بانک‌ها طی 9 ماه آینده 10هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته می‌شود.

به گزارش خانه ملت، «سید پرویز فتاح» امروز- پنجشنبه- با بیان اینکه مردم تا هفته پیش 230 میلیارد تومان برای ارائه به سیل زدگان به کمیته امداد کمک کردند، افزود: به مددجویان سیل زده، قول تامین تمامی لوازم خانگی را دادیم که بخش عمده آن انجام و مابقی نیز طی این هفته تامین می شود.
وی با تاکید بر اینکه مددجویان سیل زده از نظر تغذیه مشکلی ندارند، افزود: برای ماه رمضان بسته های غذایی به مددجویان ارائه و طرح افطاری ساده را نیز اجرا کردیم که کمک بسیار خوبی برای مناطق سیل زده بود.
فتاح با یادآوری اینکه تعمیر منازل آسیب دیده مددجویان تا سه ماه آینده با استفاده از کمک‌های مردمی، بیمه و دولت به اتمام می رسد، ادامه داد: 20 هزار منزل باید تعمیر و مرمت شود که تمامی آنها طی مدت زمان مدنظر انجام خواهد شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: با همت دولت، بنیاد مسکن و بانک ها در سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات تا 9 ماه آینده ساخت 10 هزار خانه برای سیل زدگان به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: با استفاده از وام بلاعوض و کمک های مردمی تمامی 10 هزار واحد مسکونی ساخته می شود و قول این کار را نیز دادیم بنابراین مردم نباید نگران باشند.
سیام*3061**9121

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط