سریال شهید تجلایی وارد فاز اجرا می‌شود/ قدرت بازدارندگی دلیل اصلی ناکامی دشمن


سریال  شهید تجلایی  وارد فاز اجرا می‌شود/ قدرت بازدارندگی دلیل اصلی ناکامی دشمن

صفری گفت: طرح مطالعاتی سریال شهید تجلای به اتمام رسیده و به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد، با ساخت سریال شهید تجلای یک جریان مهم فرهنگی به راه خواهد افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صفری مدیر کل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی در همایش رسانه و مقاومت اظهار داشت: در هر جنگی نگاه اعتقادی پس زمینه آن است، خرمشهر پس از 35 روز علی رغم مقاومت جانانه به دست دشمن بعثی افتاد.

وی گفت: دوران دفاع مقدس مانند امروز نبود، دشمن در روزهای اخیر با شانتاژ رسانه ای بر طبل جنگ می کوبید اما در نتیجه، سخنان رهبر انقلاب تایید شد و هیچ جنگی شروع نشد، دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرد.

صفری تصریح کرد: دشمن در حال حاضر در استیصال کامل قرار دارد، دلیل این ناکامی هم قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است، نقش رسانه در پیروزی انقلاب اسلامی،مقدس و بی بدیل بود، دشمنان در خیال خود در تلاش بودند با پخش فیلم دستگیری شهید حججی به تخریب جبهه مقاومت بپردازند در حالی که نگاه آن شهید بزرگوار تمام معادلات را بر هم زد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد: بزرگترین دستاورد جبهه مقاومت ایجاد رادیو و تلوزیون مقاومت اسلامی بود، در اتاق فکر دشمنان، این تئوری به وجود آمد که انقلاب اسلامی با نوار کاست به وقوع پیوست بنابراین برای براندازی این انقلاب باید از جبهه رسانه وارد شد و به اصطلاح انقلاب آبی نام نهادند.

وی با اشاره به ظرفیت استفاده از زندگی شهدا در تهیه فیلم و سینما گفت: جای شهدایی مانند باکری و تجلایی خالی است، برای هریک از شهدای مدافع حرم استان یک سریال 26 قسمتی باید ساخته شود، در صورت آمادگی مسئولین استانی ومتولیان فرهنگی آمادگی خود را برای ساخت سریال با محوریت شهدا اعلام می کنیم.

صفری اضافه کرد: طرح مطالعاتی سریال شهید تجلایی به اتمام رسیده و به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد، با ساخت سریال شهید تجلایی یک جریان مهم فرهنگی به راه خواهد افتاد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور