روز قدس، روز مقابله با دولت‌هایی است که با سحر و جادو بنا شده‌اند


روز قدس، روز مقابله با دولت‌هایی است  که با سحر و جادو بنا شده‌اند

ابوشریف با تاکید بر اینکه روز قدس روز مقابله با دولت‌هایی است که بر اساس سحر و جادو بنا شده‌اند،گفت: فلسطین تنها یک منطقه ای جغرافیایی نیست، قرآن کریم فلسطین را یک مکان مقدس نه تنها برای مسلمانان بلکه برای کل دنیا می‌داند.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان،«ناصرابوشریف» در نشست تخصصی رسانه ای با موضوع «فلسطین گرانیگاه ظهور در فرهنگ مهدویت» که در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، با اشاره به اینکه فلسطین تنها یک منطقه ای جغرافیایی نیست، گفت: قرآن کریم فلسطین را یک مکان مقدس نه تنها برای مسلمانان بلکه برای کل دنیا می داند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: آیات و روایات بسیاری در مورد اهمیت فلسطین بیان شده است و مسلمانان اعصار گذشته اهمیت خاصی برای مسجدالاقصی و قدس قایل بوده اند و این اهمیت از زمان فتوحات اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: در گذر زمان فلسطین محور درگیری های بسیاری قرار گرفت و این درگیری ها میان مسلمانان با غیرمسلمانان بوده است.

ابوشریف تصریح کرد: در جنگ های صلیبی سرزمین فلسطین به تسخیر صلیبیان درآمد و این تسخیر و اشغال ۱۰۰ سال ادامه یافت. تمام مسلمانان ایرانی و کشورهای عربی اطراف خلیج فارس در شهر قدس حق دینی دارند، ولی خق حغرافیایی ندارند زیرا که این حق متعلق به کسانی است که در آن ساکن هستند.

وی اظهار کرد: یهودیان از طریق طرح صهیونیسم به فلسطین آمدند و با افکار استعماری خود و نیز حمایت مسیحیان صهیونیسم در سوییس کنفرانسی برای تشکیل ملت واحد یهود برگزار کردند.

ابوشریف افزود: یهودیان ملت واحدی نیستند و در کل دنیا پراکنده اند، به همین جهت با این برنامه تلاش داشتند،همه یهودیان را در فلسطین جمع کنند و در این اقدام فرانسه و انگلیس هم از آنها حمایت کردند.

وی تاکید کرد: آنها با بیرون کردن فلسطینیان از وطنشان و صدور شناسنامه برای هر اسراییلی که به این منطقه وارد می شد، درصدد اسکان اسراییل ها در فلسطین اشغالی برآمدند. این اقدام آنها در تاریخ سابقه نداشته است.

نماینده جهاداسلامی فلسطین خاطر نشان کرد: کاخ سفید از صهیونیسم حمایت های ویژه ای دارد، دولت آمریکا یک دولت دیوانه است که شایدبگویم ترامپ کمترین دیوانه درمیان آنها است. تمام آنها به خرافات توراتی و تلمودی اعتقاد دارند. وزیرخارجه آمریکا یک ماه قبل گفته بودکه خداوند ترامپ را برای ملت یهود فرستاده است و یا گفته اند که خداوند ملت اسراییل را دوست دارد. همه اینها نشان می دهد که آنها حاضرند به خاطر اعتقاداتشان دنیا را نابود کنند.

وی تاکید کرد: جنگ علیه ایران بخشی از طرح صهیونیستی است. زیرا ایران تنها کشوری است که در مقابل صهیونیسم ایستاده است و طرح ایران و محور مقاومت، مقابله با صهیونیسم است، به همین دلیل آنها با انقلاب ایران مقابله می کنند. تلاش آنها تامین مصالح صهیونیسم است و روز قدس نباید تنها روز راهپیمایی و قدم زدن در خیابان باشد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: روز قدس روز مقابله با دولت هایی است که بر اساس سحر و جادو بنا شده اند و انقلاب اسلامی ایران بر اساس اسلام بنا شده است و طرفداران و سازندگان این انقلاب بندگان مخلص خداوند هستند که بر اساس نص قرآن کریم پیروز خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای بر اساس یقین قلبی و ایمان به قرآن کریم این باور را نهادینه کردند که فلسطین به طور قطع آزاد می شود و ما هم این راه ادامه می دهیم و همه کشورها باید قدس و حمایت از فلسطین را محور و اولویت سیاست کشورشان قرار دهند.

در پایان این نشست از سه محصول فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان های «بازی فکری تسخیر گنبد آهنین»، «خانه آموزشی بارانا» و «عروسک‌های مقاومت» که به عنوان نماد شهدای ایران، لبنان و فلسطین است، رونمایی شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403