زرگر زرنگ تریاک فروش از آب درآمد


باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک خرده فروش موادمخدر در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یکی از خرده فروشان موادمخدر در محله نازی آباد، ماموران پلیس در صدد دستگیری وی برآمدند.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، گروهی از ماموران پلیس جهت دستگیری وی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک اقدام ضربتی توانستند متهم را دستگیر کنند.

زرگر زرنگ تریاک فروش از آب درآمد

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پس از اظهار متهم مشخص شد که وی یک کارگاه آبکاری طلا دارد و در اصل شغل وی طلافروشی است، اما به دلیل نوسانات بازار طلا به سمت فروش موادمخدر کشیده شده است.

وی افزود: متهم سابقه سه بار دستگیری به دلیل توزیع موادمخدر را دارد و در هر سه مرحله از وی حدود ۱۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اعترافات متهم درباره چرایی فروش و توزیع موادمخدر گفت: در بازجویی‌ها متهم اعتراف کرد در گذشته کارگاه آبکاری طلا داشتم، اما به دلیل نوسانات نرخ ارز و طلا و همچنین رکود بازار طلا به سمت توزیع و فروش موادمخدر کشیده شدم.

235231
کد خبر 1262959

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !