آزادسازی خرمشهر خط بطلانی بر قدرت پوشالی رژیم جنایتکار صدام بود


آزادسازی خرمشهر خط بطلانی بر قدرت پوشالی رژیم جنایتکار صدام بود

تهران - ایرنا - نیروی انتظامی در پیامی نوشت: آزادسازی خرمشهر، خط بطلانی بر هیمنه و قدرت پوشالی رژیم جنایتکار صدام بعثی و حامیان جهانخوارش بود که موجی از پیروزی ها و موفقیت ها را پس از این فتح بزرگ برای جبهه اسلام به ارمغان آورد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس؛ در متن این پیام آمده است: آزادسازی خرمشهر در نهایت منجر به شکست ذلیلانه و ناباورانه رژیم تا بن دندان مسلح صدام تکریتی و اربابان غربی- عربی اش در این جنگ نابرابر شد.
نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر؛ این روز را تجلی قدرت لایزال و معجزه الهی دانست. سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان که از آن به عنوان نماد پیروزی، ایثار و مقاومت ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی یاد می شود ، تجلی قدرت لایزال و معجزه الهی است.
برای همیشه تاریخ نوای دلنشین «خونین شهر ، شهر خون ، آزاد شد...» یادآور روزهای فراموش ناشدنی استقامت، ایستادگی و رشادت هزاران لاله خونین و رزمنده پیر و جوان ، زن و مرد بسیجی و ارتشی است که پس از 578 روز پایداری و ایثار، موفق به فتح خرمشهر و برافراشتن پرچم ایران اسلامی بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خونین شهر شدند.
حماسه آزادسازی خرمشهر به عنوان الگو و اسوه مقاومت ، برگ زرین وپایانی بر شکست ها و ناکامی های ایران عزیز در دوران صدارت حاکمان فاسد و دست نشانده گذشته بر این سرزمین است که در برابر هر اجنبی و استعمارگری، مذبوحانه سر به زیر آورده و با معاهده های ننگین، بخش هایی از خاک کشور را برای حفظ منافع خود، تقدیم دولت های متخاصم می کردند؛ اما برای نخستین بار در سایه انقلاب اسلامی، ملت فداکار و شجاع ایران اسلامی ، طعم شیرین پیروزی و بازگشت اراضی اشغال شده به مام وطن را در دوران دفاع مقدس چشید.
امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در پیامی فتح خرمشهر را امری مافوق طبیعی دانستند و فرمودند: «مبارک باد بر اسلام بزرگ این متابعانی که در دو جبهه جنگ با دشمن باطنی و دشمنان ظاهری ، پیروزمندانه و مقتدرانه امتحان خویش را پس دادند و برای اسلام سرافرازی آفریدند».
در طول چهار دهه گذشته ملت مجاهد و مقاوم ایران عزیز نشان داده که نه تنها خونین شهر ، بلکه خرمشهرهای دیگر نیز به همت و اراده والای جوانان و فرزندان انقلابی اش ، فتح و به هیچ ابرقدرتی، اجازه دست درازی و طمع ورزی به منافع ملی مان داده نخواهد شد و امید است با استعانت از پروردگار درآینده نه چندان دور، شاهد برافراشتن پرچم تمدن اسلامی در جای جای این کره خاکی باشیم.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره هزاران زن و مرد، پیر و جوان و رزمنده ای که در راه آزادی خرمشهرها و سایر نقاط، جان عزیز خود را تقدیم کرده و حماسه ساز شده اند ، تاکید کرد: ملت شریف ایران، به خصوص نسل آینده ساز کشور، باید ادامه دهنده راه شهدای عزیز سوم خرداد بوده و از شهدای اسلام و انقلاب درس ایثار و مقاومت گرفته و با استمرار راه آنان و الگو قرار دادن جانفشانی ها و دلاور مردی هایشان، اسلام عزیز را در جهان سرافراز کرده و با صلابت و قدرت ایمان خود هراس در دل دشمنان این مرز و بوم ایجاد کنند.
اجتمام* 7268**9121

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!