استاندار البرز:ایثار و ایستادگی مردم در سوم خرداد 61 حماسه ساز شد


استاندار البرز:ایثار و ایستادگی مردم در سوم خرداد 61 حماسه ساز شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه سوم خرداد نماد اتحاد، ایثار و وفاق مردم ایران اسلامی است، گفت: ایثار و ایستادگی مردم در سوم خرداد 61 حماسه ساز شد.

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت گرامیداشت یوم الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد، افزود: سوم خرداد یادآور دوران اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است و امروز نیز مردم و مسئولان به تبعیت از این روز به فرمان مقام معظم رهبری برای اینکه فتح های دیگری را رقم بزنند کنار هم هستند.
وی اظهار داشت: بغض مشخصی که در 578 روز گلوی مردم را به واسطه تصرف خرمشهر توسط رژیم بعث گرفته بود، در سوم خرداد سال 61 شکست.
شهبازی ادامه داد: به خواست خداوند متعال و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در عملیات بیت المقدس حماسه ای آفریده شد که نماد ایثار و ایستادگی مردم ایران اسلامی شد.
وی گفت: ما برای پاسداری از این روز که به عنوان نماد رشادت ها و ایثار مردم در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده، هر سال سوم خرداد در سراسر کشور به پاس این شجاعت و پایمردی مردم ایران سجده شکر به جا می آوریم.
وی با بیان اینکه در این روز برای تعمیم ارزش های دفاع مقدس که اهم آنها ایثار و شجاعت بود دور هم جمع می شویم، افزود: سوم خرداد نماد وحدت و اتحاد نیز محسوب می شود چراکه در آن برهه با وجود کمبود امکانات و تجهیزات نظامی، تمامی نیروهای مسلح در کنار یکدیگر برای آزادی خرمشهر جنگیدند.
استاندار البرز اضافه کرد: این روز یادآور دوران اتحاد، ایثار و وفاق تمامی اقشار جامعه است و امروز نیز مردم و مسئولان به تبعیت از سوم خرداد به فرمان مقام معظم رهبری برای اینکه فتح های دیگری را رقم بزنند کنار هم هستند.
در این آیین از جمعی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد و گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) نیز توسط مردم ومسئولان گلباران شد.
6156/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید