پروانه تاسیس و بهره برداری کشتارگاه های استان صادر و تمدید می شود


پروانه تاسیس و بهره برداری کشتارگاه های استان صادر و تمدید می شود

زاهدان- ایرنا- مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: پروانه تاسیس و بهره برداری برای کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و کارگاه های بسته بندی در استان صادر و تمدید می شود.

دکتر مهدی حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 68 فقره پروانه تاسیس و بهره برداری برای کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و کارگاه های بسته بندی گوشت در سال 97 در استان صادر و تمدید شده است.
وی گفت: نظارت بر بهداشت مواد غذایی، کنترل اماکن پرورش دام و مراکز عرضه فرآورده‌ های خام دامی نقش بسیار مهمی در جهت تامین سلامت غذا، بهداشت و در نهایت سلامت جامعه ایفا می کند.
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: 28 فقره صدور پروانه تاسیس برای کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و کارگاه های بسته بندی گوشت و هشت فقره صدور پروانه بهره برداری در سال 97 برای این مراکز صادر و 40 فقره پروانه تاسیس و بهره برداری نیز برای این مراکز در سراسر استان تمدید شده است.
وی بیان کرد: نظارت مستمر بر فعالیت این اماکن توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی در حال انجام است.
حسینی با بیان اینکه بهداشت دام و غذا امری مهم و ضروری در جیره غذایی مردم به شمار می آید و از این حیث بسیار حائز اهمیت است، گفت: در این زمینه اداره کل دامپزشکی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا فرآورده‌ های خام دامی بدون داشتن هیچگونه مشکل بهداشتی و شرعی به دست مصرف‌کنندگان برسد.
9923 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید