مشکلات 11 طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری بررسی شد


مشکلات 11 طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

شهرکرد- ایرنا- اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات 11 طرح تولیدی این استان را بررسی کردند و تصمیم لازم برای رفع این موانع را اتخاذ کردند.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در دومین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری گفت: از مجموع طرح های بررسی شده 4 طرح در بخش کشاوری و 7 طرح در حوزه صنعت بود.
اقبال عباسی تاکید کرد: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند در راستای رونق تولید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عمل کنند.
عباسی تصریح کرد: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری باید بدون تغییر اجرایی شود.
وی یادآور شد: اجرای قانون در عمل به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد و در این راستا ، اجازه سوءاستفاده به هیچکس داده نخواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی می تواند در رونق تولید تاثیرگذار باشد.
وی گفت: تمامی واحدهای تولیدی بدهکار به بانک های عامل، تامین اجتماعی و امور مالیاتی باید نسبت به تعیین تکلیف بدهی های خود اقدام کنند.
عباسی تاکید کرد: برای جبران خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده در حوادث طبیعی باید در نشست های کارشناسی مرتبط برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.
وی افزود: با توجه به محدود بودن منابع صندوق توسعه ملی و امکان پرداخت تسهیلات در مدت کم ، باید هر چه سریع تر از این فرصت بهره گیری شود.
به گزارش ایرنا، تعدادی از طرح های مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به علت کافی نبودن راهکارهای قانونی و نبود اختیارات لازم برای بررسی بیشتر به جلسه آینده موکول و یک طرح هم به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارجاع شد.
2097/7362

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل