فرمانده انتظامی آستارا: اداره ها دوربین مداربسته نصب کنند


فرمانده انتظامی آستارا: اداره ها دوربین مداربسته نصب کنند

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از مدیران این شهرستان خواست، با نصب دوربین مداربسته در محوطه دستگاه های اداری، نقش خود را در تقویت امنیت پایدار ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ محمد نمازی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا گفت: تأمین و حفظ امنیت در شهرستان فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست و همه اداره‌ها و نهادها در این خصوص به رسالت خود عمل کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مشکل خاصی در حوزه امنیت وجود ندارد و در آینده نزدیک برای تسهیل تردد در شهر آستارا، چند خیابان یک طرفه خواهد شد.
نمازی استقرار نیروی انتظامی در ورودی گمرک و پایانه مسافری به منظور مقابله با اختلال آفرینی برخی افراد سودجو، ساماندهی اجرای برنامه‌های هنری در مجتمع‌های رفاهی و نظم بخشی به تردد و ترافیک در راه‌ها و خیابان‌ها را از اقدامات اخیر نیروی انتظامی آستارا برشمرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در این جلسه با اشاره به آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشار خون از 28 اردیبهشت تا 15 تیرماه، همکاری مسئولان را در اجرای این طرح خواستار شد.
نظام عباسی گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی ناشی از فشار خون علت بیشترین مرگ و میر در آستاراست و خیلی از بیماران از ابتلاء به فشار خون اطلاع ندارند و همکاری دستگاه‌های اداری و رسانه‌ها برای کنترل رایگان فشار خون افراد بالای 30 سال در مراکز بهداشتی و درمانی ضروری است.
او اظهار کرد: طرح ملی کنترل فشار خون، تا نیمه خردادماه جاری به صورت اطلاع رسانی و از آن تاریخ تا نیمه تیرماه به شکل بیماریابی و درمان اجرا می‌شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7124 / 2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری