قهرمانان نامی کشتی همدان عهده دار تیم های منتخب شدند


قهرمانان نامی کشتی همدان عهده دار تیم های منتخب شدند

همدان- ایرنا- هیات کشتی همدان سکان هدایت تیم های منتخب رده های سنی این استان را به قهرمانان نامی جهان، آسیا و بین المللی سپرد.

نایب رییس هیات کشتی همدان در این باره گفت: پس از نشست های مختلف با حمیدرضا یاری رییس هیات کشتی استان، چهره های شاخص را در راس کادر فنی تیم های منتخب رده های سنی کشتی قرار دادیم.
مسعود مصطفی جوکار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس عباس بیگلر بیگی به عنوان مربی خردسالان و پهلوانک ها، جلال لطیفی مربی نونهالان و محمد سلطانی مربی نوجوانان کشتی استان همدان منصوب شدند.
وی بیان کرد: مربیگری تیم منتخب رده سنی جوانان استان همدان را نیز به صادق گودرزی نایب قهرمان سابق المپیک پیشنهاد دادیم اما مشغله کاری وی در تهران مانع از همکاری شد.
جوکار افزود: علی محمد مالمیر از مربیان و قهرمانان ارزنده کشتی تویسرکان سکان هدایت تیم جوانان را در دست گرفت.
وی یادآور شد: همچنین سعید ابراهیمی به عنوان مربی امید و بزرگسالان و مسعود نوروزی مربی پیشکسوتان انتخاب شدند.
نایب رییس هیات کشتی همدان افزود: مهرداد سعدی نژاد نیز به عنوان مسئول بدنسازی تیم های منتخب کشتی استان در تمامی رده های سنی منصوب شد.
هم اکنون پنج هزار کشتی گیر و مربی در سطح استان همدان فعالیت دارند.

** معرفی تیراندازان برتر وابط عمومی های همدان
رییس هیات تیراندازی همدان گفت: نفرات برتر مسابقات تیراندازی روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان روز چهارشنبه با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.
ناصر محمودی گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها 29 تن از مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان همدان شرکت داشتند.
وی بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات و در بخش مردان حمید عزیزی از اداره آب و فاضلاب شهری رتبه نخست را کسب کرد، علیرضا شیرکوهی از راه و شهرسازی دوم شد، وجیه الله مظفری از آب و فاضلاب همدان بر سکوی سوم ایستاد و علی نظری موفق از نوسازی مدارس جایگاه چهارم را به دست آورد.
محمودی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز فاطمه امیری از تعاون روستایی عنوان قهرمانی را به دست آورد و زهرا کیان پور از اداره زندان ها بر سکوی دوم قرار گرفت.
در پایان این رقابت ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هدایایی به نفرات برتر اعطا شد.
7520/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...