تمجیدی جالب وب سایت اروپایی از سردار آزمون: آینده‌ای روشن در انتظار علی بابای ایران !


وب‌سایت «فوت مرکاتو» در گزارش خود درباره درخشش سردار آزمون نوشته است: «بازیکن ایرانی زنیت، آینده درخشانی دارد. باید پذیرفت که او انتخاب هوشمندانه‌ای داشته چراکه نیمکت‌نشینی در یک تیم بزرگ اروپایی را کنار زده تا مهره کلیدی تیم دیگری باشد. آن تیم دیگر هم تیم کوچکی نیست و نامش زنیت، قهرمان فوتبال باشگاهی روسیه است.» نوشته تمجیدی جالب وب سایت اروپایی...

تمجیدی جالب وب سایت اروپایی از سردار آزمون: آینده‌ای روشن در انتظار علی بابای ایران !

وب‌سایت فوت مرکاتو: سردار آزمون قهرمان شد، شاید آقای گل هم بشود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰
تمجیدی جالب وب سایت اروپایی از سردار آزمون: آینده‌ای روشن در انتظار علی بابای ایران !

وب‌سایت «فوت مرکاتو» در گزارش خود درباره درخشش سردار آزمون نوشته است: «بازیکن ایرانی زنیت، آینده درخشانی دارد. باید پذیرفت که او انتخاب هوشمندانه‌ای داشته چراکه نیمکت‌نشینی در یک تیم بزرگ اروپایی را کنار زده تا مهره کلیدی تیم دیگری باشد. آن تیم دیگر هم تیم کوچکی نیست و نامش زنیت، قهرمان فوتبال باشگاهی روسیه است.»

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رای هواداران حرفه‌ای فوتبال، درخشش سردار آزمون ، موضوع تازه و جذابی نیست، آزمون گل کاشته و نماینده بسیار خوبی برای فوتبال ایران بوده است. او دیگر با فوتبال باشگاهی روسیه غریبه نیست، حرفه‌ای شده و حرفه‌ای مصاحبه می‌کند. از فوتبال حرفه‌ای فقط دستمزد بالای آن را دوست ندارد و به سلامت جسمی و روحی بازیکن، سختی‌های راه و زیر چتر فیفا بودن تن داده است.

سردار آزمون همچنان مشترکا در صدر جدول گلزنان قرار داشته و‌ انگیزه بسیار بالایی برای فتح جایزه آقای‌گلی دارد و رقبایش اتفاقا امید چندانی برای کنار زدنش ندارند. قهرمانی زنیت سه هفته مانده به پایان لیگ روسیه درواقع پیشاپیش با شکست لوکوموتیو، نزدیک‌ترین رقیب این تیم در جدول مقابل آرسنال تولا به ثبت رسید. زنیت سن‌پترزبورگ، با ۵۸ امتیاز در حالی قهرمانی خود را در این فصل به ثبت رسمی رساند که سردار آزمون اگر تنها عامل نباشد یکی از دلایل مهم این موفقیت مهم محسوب می‌شد. ستاره ایرانی خود را در آستانه فتح جایزه آقای‌گلی می‌بیند و با پاس‌های گل خود همچنین کسب نمرات بالا و قابل توجه در میان سایر بازیکنان همیشه از مهره‌های کلیدی بوده که در کار گروهی نیز شرکت جدی داشته است.

سردار آزمون در آخرین حضور خود سهمی مهم در تساوی یک-یک زنیت برابر گروژنی داشت و این تساوی البته وضعیت زنیت را به مخاطره نینداخت و شکست لوکوموتیو هم هیجان در بالای جدول را از بین برد تا قهرمانی زنیت قطعی شود. ابرستاره ایرانی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از روبین کازان راهی زنیت شده بود و قدر میدان تازه خود را دانست و خوش درخشید. او اکنون حق دارد تا شنونده پیشنهادهای جدی و رسمی از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپایی باشد اما تعهد و تعصبش روی تیمی که لباسش را بر تن دارد، رای هواداران و مقامات زنیت بسیار تحسین برانگیز و مثال زدنی است.

وب‌سایت «فوت مرکاتو» در گزارش خود از قهرمانی زنیت نوشت:

«تیم موفق روسیه از همان ابتدای فصل راه خود را از راه دیگر رقبا جدا کرد و شاید برای پیش‌بینی قهرمان روسیه، کارشناسان کار چندان سختی در پیش نداشتند. زنیت با داشتن دو مهاجم خوب و یک خط دفاعی منسجم و هماهنگ و البته دروازه‌بانی آماده، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر بود و به آن چیزی که مستحقش بود دست پیدا کرد.»

این منبع خبری درباره درخشش سردار آزمون نیز نوشته است:

«بازیکن ایرانی زنیت، آینده درخشانی دارد. باید پذیرفت که او انتخاب هوشمندانه‌ای داشته چراکه نیمکت‌نشینی در یک تیم بزرگ اروپایی را کنار زده تا مهره کلیدی تیم دیگری باشد. آن تیم دیگر هم تیم کوچکی نیست و نامش زنیت، قهرمان فوتبال باشگاهی روسیه است.»

وب‌سایت تحلیلی – آماری فوتبال «اینترناسیونال» مسکو نیز در گزارش خود نوشت:

«پس از درخشش در سال ۲۰۱۵، بار دیگر زنیت را با ستارگان خوبش در اوج می‌بینیم. تیمی که با داشتن سردار آزمون و برگ برنده‌های تاکتیکی مربی خوش فکر خود به راس هرم فوتبال روسیه رسیده است.»

وب‌سایت مسکو «نوگومانیا» نیز در خبری مصور از جشن قهرمانی شبانه زنیت نوشت:

«زنیت با قدرت به قهرمانی رسید و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ این قهرمانی را به ثبت رسمی رساند. سردار آزمون نقش کلیدی در این قهرمانی داشت و نکته مهم این است که به خبرگزاری ملی روسیه گفته می‌خواهد در تیمش بماند و از عضویت در این تیم خوب، لذت ببرد.»

وب‌سایت «ال یونیورسو» نیز در گزارش خود نوشت:

«بازیکنانی چون نوبوآ و آزمون برگ برنده‌های زنیت بودند. زنیت یک تیم کامل به نظر می‌رسید و در بضاعت خود فوق‌العاده کار کرد. بازیکنان این تیم اکنون به درخشش و حضور موفق در لیگ قهرمانان اروپا می‌اندیشند، میدانی که می‌تواند برای هر بازیکنی بسیار مهم و فرصت‌ساز باشد.»

وب‌سایت فرانسوی «لوسوار» نیز در بخش بین‌الملل خود با اشاره به درخشش سردار آزمون نوشت:

«آزمون پیش از این مدعی داشتن پیشنهادهایی از تیم‌های انگلیسی و ایتالیایی شده بود و البته صحت این پیشنهادها اکنون به ثبت رسیده و مشتریان جدی و رسمی بازیکنان ایرانی منتظر تداوم درخشش وی در بازی‌های اروپایی هستند. لیورپول، تاتنهام، دو سه باشگاه ایتالیایی و همچنین چند تیم از آلمان با مدیر برنامه‌های او تماس داشته‌اند یا در کمپ تمرین زنیت از نزدیک تماشاگر بازی تمرینی سردار آزمون بوده‌اند.»

فرهیختگان آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی