جنگ قدرت قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی به پایان رسید؛ سرمربی استقلال معرفی شد!


جنگ قدرت قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی به پایان رسید؛ سرمربی استقلال معرفی شد!

امیر قلعه‌نوعی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های حضور بر روی نیمکت استقلال بود که از او به عنوان جایگزین فرهاد مجیدی یاد می‌شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر قلعه‌ نویی که در این سال‌ها پیوندی ناگسستنی را با باشگاه استقلال برقرار کرده و همواره مدعی اصلی حضور بر روی نیمکت تیم محبوبش بوده است، پس از جدایی وینفرید شفر، یکی از اصلی‌ترین نام‌هایی بود که گفته می‌شد به احتمال قریب به یقین به عنوان سرمربی دائم این تیم معرفی خواهد شد و قدرت را از مجیدی پس‌خواهد گرفت.

در روزهای اخیر شایعات بازگشت قلعه‌نویی به استقلال اوج گرفت و حساسیت حواشی به نهایت خود رسید تا هیئت مدیرۀ استقلال مجبور شود که گزینۀ رسمی مربیگری تیم خود را لو بدهد و این حواشی را خاتمه ببخشد؛ کامران منزوی، عضو عیئت مدیرۀ استقلال در این باره اظهار داشت: ما به تازگی فصل را پایان داده‌ایم، انتخاب سرمربی سلسله‌ مراتب طولانی را دارد و بدین شکل که از آن یاد می‌کنند نیست و با هیچ کس مذاکره نکرده‌ایم و فعلا آقای مجیدی در این پست مشغول است.

لازم به ذکر است که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، لیست مدنظر خود را امروز به باشگاه استقلال تحویل داده است و همچنین پیروزی برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا، به عقیدۀ بسیاری از کارشناسان توانست حکم بقای او را در استقلال امضا کند.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد