عربستان ، ژاپن، کره جنوبی، پیش قراولان باشگاه های آسیا/ 16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی آسیا+ برنامه


عربستان ، ژاپن، کره جنوبی، پیش قراولان باشگاه های آسیا/ 16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی  آسیا+ برنامه

با اتمام بازی های امروز در منطقه شرق آسیا تمام تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند .

به گزارش "ورزش سه" ،دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 2018-2019 در 8 گروه 4 گانه در منطقه غرب و شرق آسیا برگزار شد و تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند. بازی های که از روز 13 اسفند آغاز گردید و قرار بود که در تاریخ 1 خرداد (امروز) با انجام 4 دیدار از گروه E, F به اتمام برسد که باتوجه به تعویق بازی ذوب آهن مقابل النصر به تاریخ چهار شنبه هفته آینده 8 خرداد موکول شد.


این در حالی است که بر خلاف فصل گذشته نمایندگان ایران درخشش خاصی نداشتند تنها این ذوب آهن بود که موفق شد جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت ها را به دست بیاورد.
از گروه‌های چهارگانه منطقه غرب آسیا تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان (گروه A)، الوحده امارات و الاتحاد عربستان (گروه B)، الهلال عربستان و الدحیل قطر (گروه C) و السد قطر و الاهلی عربستان (گروه D) راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان شدند.


و از گروه‌های چهارگانه منطقه شرق آسیا نیز تیم‌های شاندونگ لوننگ چین و کاشیما آنتلرز ژاپن (گروه E)، هیروشیمای ژاپن و گوانگژو اورگراند چین (گروه F)، جئونبوک کره‌جنوبی و اوراوای ژاپن (گروه G) و اولسان هیوندایی کره‌جنوبی و شانگهای SIPG چین (گروه H) به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند.

عربستان ، ژاپن، کره جنوبی، پیش قراولان باشگاه های آسیا/ 16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی  آسیا+ برنامه


به این ترتیب عربستان با سه نماینده دراین مرحله (النصر، الاتحاد، الهلال)، قطر با دو نماینده (الدحیل، السد) و ایران و امارات هر کدام با یک نماینده (ذوب آهن، الوحده) بیشترین نماینده ها را دراین مرحله از منطقه غرب به خود اختصاص داده اند.


در منطقه شرق آسیا نیزژاپن و چین با سه نماینده (کاشیما آنتلرز، هیروشیما، اوراوا رد) (شاندونگ لوننگ، اورگراند، شانگهای SIPG) و کره جنوبی با دو نماینده (اولسان هیوندایی، جئونبوک) بیشترین نماینده را در مرحله یک هشتم نهایی دارا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس