مهری: نمی‌دانم ماشین‌سازی به اردبیل می رود یا نه!


مهری: نمی‌دانم ماشین‌سازی به اردبیل می رود یا نه!

سعید مهری هافبک دفاعی تیم ماشین سازی ضمن اعلام بی اطلاعی از انتقال ماشین سازی به اردبیل یا شهرهای دیگر، گفت که با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری در گفتگو با ورزش سه درباره شرایط ماشین سازی در فصل گذشته گفت: ما تمام تلاشمان را در تمام بازی ها کردیم اما قبول دارم که عملکردمان رضایت بخش نبود. در همین بازی آخر که برگزار شد دیدید که چقدر موقعیت خوب داشتیم اما هیچکدام گل نشدند. در عوض حریف های ما از موقعیت هایشان خوب استفاده می کردند و گل می زدند.

وی در خصوص شرایط خودش و تمجید هواداران از او نیز گفت: هواداران همیشه لطف دارند. من برای لیگ هجدهم خیلی تلاش کردم در تابستان تمرینات پرفشاری را سپری کردم و در طول فصل نیز تلاش کردم همیشه در تمرینات خوب باشم و در زمین هم عملکردم را بهتر کنم. البته این را هم باید بگویم که خوشحالم کادرفنی به من اعتماد کرد.

هافبک فصل گذشته ماشین سازان درباره احتمال انتقال مالکیت ماشین سازی هم گفت: من از این موضوعات اطلاعی ندارم و فقط شنیده ام اردبیل و چند شهر دیگر این تیم را می خواهند. به هر حال ماشین سازی قدیمی ترین تیم آذربایجان بوده و امیدوارم همین جا حفظ شود.

مهری در پایان به سوالی راجع به تیم آینده اش هم اینطور پاسخ داد: چند باشگاه به من پیشنهاد داده اند و حرف هایی هم زده شده اما من با ماشین سازی قرارداد دارم و این مسائل را مدیربرنامه ام پیگیری می کند. امیدوارم بهترین اتفاق برایم رخ دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ