معاون استاندار خراسان جنوبی: دستاوردهای دولت به درستی تبیین شود


معاون استاندار خراسان جنوبی: دستاوردهای دولت به درستی تبیین شود

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: خانواده بزرگ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دولت نقش و جایگاه محوری دارند و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای دولت پاسداری و آنها را به درستی تبیین کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ناصر خوش خبر در اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در سال جاری افزود: روابط عمومی ها به هر میزان که قوی تر، کارآمدتر و به روزتر باشند بهتر می توانند از برنامه های سازمان خود دفاع کرده و باعث تقویت امید و نشاط در سطح جامعه شوند.
وی با تاکید بر ظرفیت بالای روابط عمومی ها، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در به روز کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه برای انعکاس بهتر خدمات دولت و نظام اهتمام ویژه ای داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از شناسایی موانع و کاستی های کاری حوزه روابط عمومی به عنوان اولین قدم در جهت پیشرفت آنها ذکر کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای بهبود وضع موجود روابط عمومی ها استفاده و تلاش های جدی تری صورت گیرد.
وی به نقش تعامل و تقویت ارتباط مدیر ارشد دستگاه اجرایی و مدیر روابط عمومی با رسانه ها در انعکاس هرچه بهتر اقدامات دولت و نظام اشاره و اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست جایگاه واقعی روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داده و برای تقویت این جایگاه تلاش کنند.
خوش خبر به برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این انتخابات در اولین جلسه نشان از اهمیت آن دارد چرا که انسجام روابط عمومی ها براساس ساختار تشکیلاتی و به صورت هدفمند می تواند زمینه فعالیت حرفه ای و تخصصی در این حوزه را بیش از پیش فراهم سازد.
وی با تاکید بر ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها و معرفی روابط عمومی های برتر، خواستار ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در قالب های زمانی مشخص شد و تصریح کرد: معرفی روابط عمومی های برتر موجب الگوسازی فعالیت های شاخص این حوزه و ترویج فعالیت های برنامه ریزی شده و هدفمند سایر دستگاه های اجرایی خواهد شد.
اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان جنوبی در سال 98 امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
3215*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه