آخرین وضعیت میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال / ارومیه ظرفیت سالن 20000 نفری والیبال را دارد


آخرین وضعیت میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال / ارومیه ظرفیت سالن 20000 نفری والیبال را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در جلسه شورای ورزش استان از انجام آخرین مراحل آماده‌سازی سالن غدیر ارومیه برای میزبانی مناسب از لیگ ملت‌های والیبال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلسه شورای ورزش استان با محوریت میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان این استان با اشاره به اجرای آخرین مراحل آماده‌سازی سالن ۶۰۰۰نفری غدیر (دورنالاریوواسی) برای میزبانی شایسته از مسابقات لیگ ملت‌ها گفت: تمامی تجهیزات از قبیل کف‌پوش استاندارد این مسابقات، نصب لامپ‌های روشنایی برای ارتقای نور سالن به ۲۰۰۰ لوکس، نصب صندلی‌ها به تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ عدد، زیباسازی و رنگ‌آمیزی سالن و محوطه و آماده‌سازی اینترنت پرسرعت سالن انجام شده است.
وی ادامه داد: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای خرید کف‌پوش استاندارد هزینه شده ضمن اینکه میزان نور سالن از ۱۴۰۰لوکس به ۲۴۶۰ لوکس که بیش از استاندارد مسابقات ارتقا یافته و امیدواریم با تخصیص اعتبار اعلامی تا هفته آینده این سالن آماده مسابقات شود.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی هم با اشاره به اینکه میزبانی لیگ ملت‌ها فرصتی بسیار مناسب برای معرفی شهر ارومیه است خاطر نشان کرد: این مسابقات علاوه بر معرفی مناسب این شهر، باعث پیشرفت والیبال شهر ارومیه نیز خواهد شد و این استان آماده میزبانی از سایر مسابقات با همکاری و کمک فدراسیون‌های دیگر رشته‌هاست.
وی افزود: با وجود ظرفیت و پتانسیل والیبال در شهر ارومیه، این شهر ظرفیت سالن ۲۰۰۰۰ نفری والیبال را دارد.

گفتنی است، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

۴۶

کد خبر 1262812

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس