ارکستر فیلارمونیک پاریس آثار کیوان ساکت را اجرا می‌کند


ارکستر فیلارمونیک پاریس آثار کیوان ساکت را اجرا می‌کند

آثار کیوان ساکت توسط ارکستر فیلارمونیک پاریس به رهبری آرش فولادوند روی صحنه می‌رود. نوشته ارکستر فیلارمونیک پاریس آثار کیوان ساکت را اجرا می‌کند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

ارکستر فیلارمونیک پاریس آثار کیوان ساکت را اجرا می‌کندارکستر فیلارمونیک پاریس آثار کیوان ساکت را اجرا می‌کندآثار کیوان ساکت توسط ارکستر فیلارمونیک پاریس به رهبری آرش فولادوند روی صحنه می‌رود.

ارکستر فیلارمونیک پاریس به رهبری آرش فولادوند آثار کیوان ساکت را در شهرهای لندن و پاریس روی صحنه می‌برد.

آرش فولادوند (رهبر ارکستر) درباره اجرای پیش رو توضیح داد: چندی پیش از کیوان ساکت دعوت کردیم که به فرانسه بیاید و مجموعه‌ای از آثار ارکسترال‌شان را با ارکستر بزرگ فیلارمونیک پاریس شرقی اجرا کنند.

او ادامه داد: در این کنسرت گروه کُر بهار پاریس و گروه کُرال لندن به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه کُر ایرانی در خارج از کشور شرکت خواهند کرد. این مجموعه آثار، در مجموعه کنسرت‌های «صدای صلح ۲۰۱۹» و آلبوم «لاله‌های سرخ ۲» اجرا خواهند شد.

فولادوند اضافه کرد: کیوان ساکت قرار است آثار ارکسترالش را که با خواننده‌های مختلفی اجرا کرده بود این‌بار با ارکستر بزرگ و تک نوازی خود او اجرا کند. این ارکستر در روزهای ۳۱ ماه می و اول ماه ژوئن در کلیسای سنکلوتیو پاریس، یکی از تاریخی‌ترین ساختمان‌های فرانسه و در روز نهم ماه ژوئن در سالن آمفی تئاتر لوگان هاللندن به هنرنمایی می‌پردازد.

او اظهار کرد: در این کنسرت ۱۰ اثر از کیوان ساکت، ۳ کار از خودم به همراه آهنگ «ای ایران» با تنظیم گلنوش خالقی دختر روح‌الله خالقی اجرا خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر