مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان در بندرعباس برگزار شد


مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان در بندرعباس برگزار شد

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان، مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با حضور جامعه ورزش استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

‌به گزارش ایسنا، در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان، مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که با حضور جامعه ورزش استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد؛ غیبت مسئولین ورزشی استان هرمزگان مشهود بود گرچه حضور مظفر خادمی و علی خواجه فینی از معاونین اداره کل ورزش و جوانان به چشم آمد.

پیشکسوت فوتبال استان هرمزگان و دایی جلال کمالیان مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلال فرزندی نیک و ستون خانواده بود، برایش از درگاه خداوند طلب مغفرت می‌کنم.

محمدرضا رحمان زاده افزود: از خداوند آرزوی صبر و قوت قلب برای پدر و مادر جلال می‌کنم، هردو ایشان مریض هستند و جلال تا زمانی که در قید حیات بود جورکش آن‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: جلال پسری بسیار خوب، خوش‌قلب و مهربان بود، همه دوستش داشتند، در کل خانواده زبان زد بود و برایش آرزوی آمرزش برایش می‌کنم.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان در بندرعباس برگزار شد

مدیرعامل باشگاه آذرخش در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت درگذشت مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: امروز مراسم خاک‌سپاری این عزیز ازدست‌رفته بود، اگر بخواهم از خصوصیاتش بگویم جوانی با خلاق اجتماعی و ورزشی بود.

حسین احمدی با بیان اینکه در چندین سالی که با تیم آذرخش بندرعباس همکاری داشتم وی همیشه متین و سربه‌زیر بود، افزود: متأسفانه این ضایعه هم برای بنده، هم تیم آذرخش و هم خانواده‌اش بسیار سنگین بود، امیدوارم در این روزهای ماه مبارک رمضان مورد مغفرت و عنایت خداوند قرار بگیرد.

احمدی تصریح کرد: تنها کاری که در حال حاضر همه می‌توانند انجام دهند این است که اگر رنجشی از وی دارند ببخشند و تا می‌توانند برای مغفرتش دعا کنند.

وی عنوان کرد: امیدوارم آمرزیده شده و این روزهای خوبی که به منزل آخرت خود رفته برایش مبارک باشد و بتواند از غفران الهی استفاده کند.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان در بندرعباس برگزار شد

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، بیان کرد: آقای کمالیان از بهترین دوستان من بود، گذشته از همکار بودن وی برای بنده همچون برادر بود.

عباس روزپیکر ابراز کرد: متأسفانه یکی از بهترین و وفادارترین یارانمان در آذرخش را از دست دادیم، همه در مجموعه آذرخش و کل ورزش استان هرمزگان بسیار ناراحت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آقای کمالیان فردی بسیار مهربان بود و متأسفانه خیلی زود از بین ما رفت.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد کمالیان در بندرعباس برگزار شد

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت به جامعه فوتسال و ورزش استان هرمزگان و خانواده جلال کمالیان، عنوان کرد: با شناختی که جامعه ورزش از جلال دارد همه می‌دانند که فردی با قلبی روشن و اخلاقی مهربان بود.

موسی زاهدی اضافه کرد: وی همیشه در همه زمینه‌ها با همه دوستان خوش‌برخورد بود و هیچ‌کس کدورتی از وی نداشت، از هرکسی در مورد آقای کمالیان بپرسید با خاطره‌ای خوش از وی یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: آقای کمالیان الگویی در ورزش استان هرمزگان بود، وی به خیلی‌ها در مجموعه آذرخش کمک و برای رشد جوانان این استان تلاش بسیار زیادی کرد.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ابراز کرد: تنها می‌توان گفت یکی از بهترین ورزشکاران استان و یک الگو را از دست داده‌ایم، واقعاً درد سنگینی است و آرزوی صبر برای خانواده‌اش دارم.

به گزارش ایسنا، زنده‌یاد کمالیان که طی روزهای گذشته براثر حادثه‌ای دچار سوختگی شدید (بالای ۴۰ درصد) شده بود، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در یکی از بیمارستان‌های شیراز دار فانی را وداع گفت.

گزارش از: لیدا رضایی، خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا