«یار دوستی» جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور شد


«یار دوستی» جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور شد

در مراسمی با حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سرهنگ یار دوستی به عنوان جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور معرفی شد

«یار دوستی» جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در آیین تکریم و معارفه جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و موفقیت‌آمیز کارکنان این پلیس در برقراری امنیت مراسم ماه پر فیض رمضان، اظهار کرد: به لطف پروردگار مراسم‌های این ایام بدون کوچکترین مشکل، در امنیت کامل و درخور جایگاه والای این ماه مبارک در حال برگزاری است که خود بزرگترین پاداش زحمات شبانه‌روزی پلیس پیشگیری هم است.
وی افزود: در برقراری نظم و امنیت مراسم این ماه عزیز، ده‌ها هزار نفر از نیرو‌های پلیس پیشگیری حضور مستقیم دارند که شمار بسیاری از نیرو‌های مؤسسات حفاظتی و مراقبتی، یگان‌های حفاظت سازمان‌ها و نیرو‌های بسیج و پلیس افتخاری نیز به آن‌ها یاری می‌رسانند تا این ماموریت به بهترین شکل انجام شود که بکارگیری این حجم از نیرو در سطح کشور کار بسیار بزرگ و انجام وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری برای ما افتخار بزرگی است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به ویژگی‌های مثبت جانشین پیشین پلیس فرودگاه‌های کشور، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیم گل" و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید، گفت: برای انتخاب جانشین بعدی این پلیس چندین گزینه پیش روی ما قرار داشت که همه آن‌ها از نظر حرفه‌ای دارای ویژگی‌های بسیار برجسته و امتیازات فراوانی بودند.
وی اضافه کرد: همین موضوع کار را برای ما دشوار می‌ساخت و ضروری بود که پیرامون این گزینه‌ها مشورت‌های بسیاری انجام شود که پس از آن، به این نتیجه رسیدیم جانشین رده تخصصی همچون پلیس فرودگاه‌های کشور افزون بر ویژگی‌های مثبت عملیاتی باید از ویژگی‌های برجسته ستادی نیز برخوردار باشد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پس از گذراندن مراحل متعدد گزینش در نهایت به این نتیجه رسیدیم سرهنگ "حسن یار دوستی" یکی از بهترین انتخاب‌هاست و بسیار خرسند هستیم که پس از فراز و نشیب‌های فراوان، در نهایت شرایط به گونه‌ای شد که ما توانستیم از وجود این بزرگوار در مجموعه پلیس فرودگاه‌های کشور بهره‌مند شویم.
سردار شرفی در بیان ویژگی‌های جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: از خصایص مثبت وی نداشتن حالت ایستایی، شناخت دقیق از سازمان و اعتقاد راسخ به نظم و انضباط است.
وی ادامه داد: سرهنگ "یار دوستی "در سطوح مختلف ناجا انجام وظیفه کرده و تجارب عملیاتی ارزنده‌ای داشته و قابلیت مدیریت در حوزه‌های مختلف انتظامی را دارند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در توضیح جایگاه و کارویژه‌های جانشین در یک سازمان نظامی خاطرنشان کرد: جدا از جایگاه رسمی و سازمانی، جانشین نقش مهمی بین فرمانده و سایر کارکنان بر عهده دارد و به نوعی تنظیم‌کننده روابط آنهاست و کار ویژه مهم دیگری که برای این جایگاه می‌توان برشمرد همان مشاوره است که می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.
سردار شرفی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جانشین جدید پلیس فرودگاه‌های کشور در جایگاه جدید از همه کارکنان این پلیس خواست با همکاری و همدلی هرچه بیشتر زمینه پیشرفت روز افزون ماموریت‌های پلیس صنعت هوایی را مطابق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تدابیر فرمانده ناجا فراهم آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی