شورای اسلامی ابیانه: ورود گردشگر بدون راهنما ممنوع!


حرمت‌شکنی در روستای تاریخی ابیانه بوسیله بعضی از گردشگران و رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی و حرکات نابخردانه آنان موجب شده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران ابیانه به‌ ویژه کسانی که گروهی وارد این روستا می‌شوند بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

شورای اسلامی ابیانه: ورود گردشگر بدون راهنما ممنوع!

رئیس شورای اسلامی ابیانه خطاب به فرماندار نطنز(اصفهان) نوشت: رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی موجب شده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

به گزارش فارس از نطنز، به دنبال انتشار ویدیوی تک‌خوانی زن در فضای عمومی روستای تاریخی ابیانه، محمدرضا علیرضایی رئیس شورای اسلامی روستای ابیانه در واکنش به این موضوع به فرماندار شهرستان نطنز نامه‌ نوشت. متن این نامه در ادامه آمده است:

«حرمت‌شکنی در روستای تاریخی ابیانه بوسیله بعضی از گردشگران و رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی و حرکات نابخردانه آنان موجب گردیده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران ابیانه به‌ ویژه کسانی که گروهی وارد این روستا می‌شوند بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

شورای اسلامی ابیانه: ورود گردشگر بدون راهنما ممنوع!

لذا از آن مقام محترم تقاضا دارد دستورات لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مهم برای ادارات تابعه صادر فرمایید قبلاً از مساعدت در این خصوص می‌فرمایید قدردانی می‌شود».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان