پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های ایران هلث و اینوتکس برپا می‌شود


پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های ایران هلث و اینوتکس برپا می‌شود

تهران- ایرنا- پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های «ایران هلث» و«اینوتکس» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، بیست‌ ودومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران طی روزهای 19 تا 22 خرداد 98 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
همچنین هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور نیز همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از 400 استارت‌آپ، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار خواهد شد.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف نمایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در سال رونق تولید در این دو نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند می‌توانند جهت حضور در پاویون ضمن ثبت نام در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.bpms.nsfund.ir ، با مجری برپایی پایون به شماره 09387557049 تماس بگیرند.
علمی ** 9340** 1055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر