پنهان‌کاری یک سیاه‌پوست و نامه‌های عاشقانه یک زن در دو کتاب


نشر نی، دو کتاب «نقاب» و «دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌گیرد» را روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها کرده است.

آفتاب‌‌نیوز :
رمان «نقاب» نوشته نلا لارسن و ترجمه طلوع ریاضی و کتاب «دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌گیرد» از النا یونیاتوسکا به مترجمی مزدک بلوری از تازه‌های نشر نی هستند.

کتاب «دیه‌گوی عزیز کیلا تو را در آغوش می‌گیرد»، داستانی است در قالب نامه‌نگاری که شخصیت اصلی آن، نامه‌هایی عاشقانه برای همسر سفر کرده خود نوشته است. همسر کیلا، دیگر به او توجهی ندارد و گویی این نامه‌ها مخاطب زنده نداشته و نویسنده با خود سخن می‌گوید. این زن که همچون همسر خود (دیه‌گو) نقاش است، به‌سختی زندگی را می‌گذراند و با این حال حاضر نیست آثار هنری او را برای کسب درآمد بفروشد.

کتاب «نقاب» روایتی به نسبت تازه از جمله معروف «ماه پشت ابر نمی‌ماند» با شخصیت‌هایی از سیاه‌پوستان است که پنهان‌کاری یکی از این افراد در مورد نژاد خود، روی زندگی دیگران تاثیر می‌گذارد. این کتاب که توسط نویسنده‌ای سیاه‌پوست نوشته شده، سختی‌ها و مصائب زندگی سیاه‌پوستان را با ظرافتی زنانه از دریچه‌ای دیگر دیده است.

«نقاب» در ۱۷۱ صفحه و قیمت ۲۴ هزار تومان به فروش می‌رسد و «دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌گیرد» دارای ۷۵ صفحه و قیمت پشت جلد ۱۴۰۰۰ تومان است.

منبع: خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی