جانشین نزاجا: قدرت نیروی های مسلح در بالاترین وضعیت قرار دارد


جانشین نزاجا: قدرت نیروی های مسلح در بالاترین وضعیت قرار دارد

مراغه - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نیروی های مسلح کشور امروز با وحدت و یکپارچگی و نیروی بازدارندگی که با تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری حاصل شده در بالاترین وضعیت نسبت به چهل سال گذشته قرار دارد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان 03 شهید سرلشکر برخورداری شهرستان عجب شیر افزود: دشمنان از پیروزی انقلاب تا به امروز حتی یک لحظه از دشمنی دست برنداشته اند و در حال حاضر این دشمنی نسبت به گذشته آشکارتر و بیشتر شده و هرچه دشمنان در توان داشتند پای کار آورده اند اما استقامت و پیروی و اطاعت محض از ولی امر مسلمین باعث شده که تا به امروز به اهداف خودشان نرسند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد چهل سال از پیروزی انقلاب در تصمیم هایشان در مقابل ایران اسلامی دچار سردگمی شده اند افزود: دشمن دنبال عملیاتی روانی است تا دولتمردان را پای میز مذاکره بکشاند و نیات شوم خود را در میز مذاکره مطرح و محقق کند.
امیر نعمتی با اشاره به وظیفه نیروهای مسلح که ارتقای آمادگی رزمی و بازدارندگی است اظهار داشت: نیروهای مسلح به شایستگی و با تبعیت از مقام معظم فرمانده کل قوا و وحدت بی نظیر و کم نظیر که بین هم ایجاد کرداند و روز به روز هم قوی تر می شود و به یاوگویی های دشمن پاسخ کوبنده ای می دهد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی در این مراسم گفت: دشمن با تمام قوای خود وارد میدان شده و به دنبال اهدافی است که در دوران جنگ تحمیلی موفق به تحقق آنها نشد ولی با تغییر ابزار خود و ایجاد جنگ روانی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است که تاکنون در این زمینه ناکام مانده است.
امیر سرتیپ نعمتی یادآور شد: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمن تاکنون رمز موفقیت ایران اسلامی و به ویژه نیروهای مسلح بوده است و امیدواریم در آینده نیز با تکیه بر توانمندی داخلی و ایستادگی بتوانیم دشمن را ناکام کنیم.
وی گفت: ارتقای آمادگی رزمی در نیروهای مسلح از رسالت های اصلی ماست و اگر در این راه یک لحظه غفلت کنیم دشمن را شاد کرده و این فرصت را برای نفوذ به آنها داده ایم.
در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم علی مهدوی تقدیر و سرهنگ هرمز طبرخونی به عنوان فرمانده پادگان 03شهید سرلشکر برخورداری معارفه شد.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا