خبری مهم از یوونتوس ؛ رونالدو سرمربی بعدی یووه را مشخص کرد؟!


به نظر می رسد پروژه حضور ژوزه موینیو در یوونتوس جدی تر از روزهای قبل دنبال می شود. نوشته خبری مهم از یوونتوس ؛ رونالدو سرمربی بعدی یووه را مشخص کرد؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم از یوونتوس ؛ رونالدو سرمربی بعدی یووه را مشخص کرد؟!

ژرژ مندس: مورینیو- رونالدو؟ تضمین می کنم مشکلی نباشد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۹
خبری مهم از یوونتوس ؛ رونالدو سرمربی بعدی یووه را مشخص کرد؟!

به نظر می رسد پروژه حضور ژوزه موینیو در یوونتوس جدی تر از روزهای قبل دنبال می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر روز اسامی زیادی به عنوان سرمربی فصل بعد یوونتوس مطرح می شود و حالا از مورینیو به عنوان یکی از نامزدهای مهم هدایت این باشگاه ایتالیایی نام برده شده است.

اخبار حاکی از تماس کریستیانو رونالدو با سرمربی سابق خود در رئال مادرید است و خود مورینیو نیز تلویحا این موضوع را امروز تایید کرد. اما علیرغم ابراز تمایل رونالدو در این مقطع، مدیران یوونتوس نگرانند مشکلات این دو پرتغالی در یوونتوس نیز تکرار شود و به همین دلیل در مورد مورینیو هنوز مردد هستند.

ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور پرتغالی که هم با مورینیو و هم رونالدو کار می کند، به مدیران یوونتوس تضمین داده مشکلی بین طرفین در تورین ایجاد نخواهد شد. مندس مدعی شده خود مور‌ینیو شخصا مسئولیت بهبود رابطه را بر عهده خواهد گرفت و از این نظر باید خیال مدیران باشگاه راحت باشد.

مشکل بعدی، رابطه بد سرمربی پرتغالی با هواداران یوونتوس از زمان هدایت اینتر تا امروز است. مور‌ینیو امروز اگرچه نامی از بازیکنی که با وی تماس گرفته نبرد، اما مدعی شد آن بازیکن معتقد است بعد از کسب چند پیروزی، هواداران نیز به تو علاقمند خواهد شد و در این خصوص هم مشکلی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403