سیستم گرمایشی مدارس سقز استاندارد است


سیستم گرمایشی مدارس سقز استاندارد است

سنندج - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش سقز گفت: سیستم گرمایشی تمام مدارس این شهرستان استانداردسازی شده که از این لحاظ، سقز رتبه اول را در کشور دارد.

رحمان سیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حادثه مدرسه شین آباد، اداره آموزش و پرورش سقز با مشارکت خیرین و اولیای دانش آموزان، 55 مدرسه را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کرد و سیستم باقی مدارس نیز توسط نوسازی، استاندارد سازی شد.
وی با بیان اینکه سیستم گرمایشی مدارس سقز به عنوان اولین شهر کشور استاندارد شده است، افزود: از دورترین مدرسه روستایی تا نزدیک ترین مدرسه سیستم گرمایشی استاندارد دارند و این موفقیت بزرگی برای آموزش و پرورش و شهرستان سقز است
سیدیان یادآور شد: بیش از 75 درصد کلاس های درس سقز به سیستم های هوشمند و نیمه هوشمند تدریس شامل، کامپیوتر، پروژکشن، پرده آموزشی و برد هوشمند مجهز شده اند.
وی اضافه کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در شهرهای مختلف در حال حاضر مدارس شهرستان سقز در هوشمندسازی نیز پیشتاز بوده و با اطمینان از این فعالیت رتبه اول کشور را کسب کرده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش سقز گفت: با توجه به حوادث ناگوار سال های قبل که در چند مدرسه کشور اتفاق افتاد، این امید وجود دارد دیگر هیچ مدرسه از بخاری نفتی برای سیتم گرمایشی استفاده نکند تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.
شهرستان سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 180 کیلومتری سنندج قرار دارد.
7345/9102

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر