پروژه‌های اولویت‌دار حوزه آب و راه را در سفر رئیس جمهور مطرح می‌کنیم


پروژه‌های اولویت‌دار حوزه آب و راه را در سفر رئیس جمهور مطرح می‌کنیم

استاندار اردبیل گفت: در سفر تابستانی رئیس جمهور به استان اردبیل و در یک جمع‌بندی نهایی پروژه‌های مهم و اولویت‌دار حوزه آب و راه را مطرح خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، اکبر بهنامجو در جریان بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از مجتمع آبرسانی موران گرمی اظهارکرد: ما طرح‌های اولویت‌دار استان را در سفر رئیس جمهور که مرداد ماه انجام خواهد شد مطرح خواهیم کرد که یکی از مهمترین طرح‌ها مجتمع‌های آبرسانی روستایی است که برای تکمیل آن منابع مورد نیاز درخواست خواهد شد.


وی از تکمیل و افتتاح فاز اول مجتمع موران گرمی با پوشش ساکنان 64 روستا تا پایان سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: فاز دو و سه این مجتمع نیز طی دو سال آینده به سرانجام می‌رسد که قرار است از ظرفیت بنیاد علوی برای بهره‌برداری از این پروژه و تامین بخشی از منابع استفاده کنیم.


رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: 30 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع آبرسانی نیاز است که سعی می‌کنیم از محل اعتبارات ملی و استانی این منابع را تامین کنیم.


نماینده مردم گرمی در مجلس نیز در این بازدید با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای این پروژه بیان کرد: مردم منطقه آنقدر در زمینه تکمیل این مجتمع از مسئولان وعده‌های دروغ شنیده‌اند که دیگر اعتمادی به وعده‌های جدید ندارد.


میرحمایت میرزاده تصریح کرد: وزرای سابق نیرو و معاونین آنها چندین مرتبه قول مساعد برای تکمیل این پروژه را دادند اما گوئی سریال تکمیل مجتمع موران تمام شدنی نیست و ما انتظار داریم معاونت روستایی نهاد ریاست جمهوری یک وعده عملیاتی به مردم بدهند تا در آن موعد مردم نتیجه کار و تکمیل پروژه را به عینه مشاهده کنند.


در بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از کارخانه شیرآلات نوآوران مدیر این کارخانه گفت: ما در کمتر از یک سال این مجموعه را راه‌اندازی کردیم به طوری که با تولید انواع شیرآلات و فروش آن به بازارهای داخلی و خارجی با کیفیت مناسب تلاش می‌کنیم تا به قیمت مناسب محصولی با کیفیت عرضه کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر