اعضای باند سارقین منازل در کامیاران دستگیر شدند


اعضای باند سارقین منازل در کامیاران دستگیر شدند

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کامیاران گفت: اعضای باند سارقین منازل که از شهرهای همجوار وارد این شهرستان شده و اقدام به سرقت می کردند با هوشیاری ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صیدعلی صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این ارتباط چهار نفر شناسایی شده اند که یکی از آنها دستگیر و تلاش برای دستگیری سه سارق دیگر آغاز شده است.
به گفته وی، پس از یک هفته تلاش شبانه روزی پرسنل انتظامی شهرستان، اعضای باند شناسایی و عملیات با دستگیری یکی از آنها با موفقیت انجام شد.
وی افزود: اعضای این باند پس از دستگیری، به سرقت با خودروهای گرانقیمت از منازل چند شهرستان همجوار کامیاران نیز اعتراف کرده و با توجه به این اعترافات ماموران در تلاش برای کشف اموال مسروقه و شناسایی مالخرها هستند.
سرهنگ صفری با اشاره به اینکه در تلاش برای رسیدن مالباختگان به دارایی های خود هستیم، اضافه کرد: در هفته جاری پلیس شهرستان موفق به کشف 26 تُن گندم خارجی قاچاق و 10 تُن شکر قاچاق در ایست و بازرسی و دستگیری 2 نفر و شناسایی 4 سارق که اقدام به سرقت از خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره می کردند، شد.
فرمانده انتظامی کامیاران از شهروندان بابت مشارکت در پیشگیری از وقوع جرم و همکاری با پلیس تقدیر کرد و گفت: شهروندان می توانند هر گونه مورد مشکوک را سریعا با تلفن 110 اطلاع رسانی کنند و پلیس را مشاور امین خود بدانند.
7349/9102

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر