فراخوان کمک به تامین سرپناه مادر بیمار


فراخوان کمک به تامین سرپناه مادر بیمار

خانمی 54 ساله ساکن کرج که چند سالیست کلیه هایش را از دست داده و با دیالیز زنده است بطوری که در سینه ایشان بدلیل گرفتگی اکثر رگها کاتتر تعبیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همسر این خانم بیمار بدلیل سکته مغزی سالهاست که توانایی جسمی اش را از دست داده و خانه نشین شده است این مادر مریض 2 فرزند پسر دارد که یکی معتاد شده و خانواده اش را ترک کرده، سرپرستی خانواده 3 نفره اش نیز با این مادر بیمار است و فرزند دیگرشان کارگر می باشد و ایشان هم مدتی ایست بدلیل تعطیلی کارگاه محل کارش بیکار شده است، زندگی این خانواده با یارانه و کمک های اقوام و نهاد های حمایتی می چرخد. این خانواده در یکی از محلات حاشیه کرج مستاجر می باشد که به تازگی صاحبخانه اعلام کرده بدلیل عقب افتادن 4 ماه کرایه خانه بایستی هر چه سریعتر منزل را تخلیه کنند. این مادر بیمار به دفتر خیریه مراجعه کرده است و از خیرین عزیز موسسه درخواست کمک و یاری کرده است. پس ضمن بررسی و بازدید از محل زندگی این مادر بیمار مشخص شد که 5 میلیون تومان می تواند قسمت اعظمی از مشکلاتشان را حل کند. بطوری که در این وضعیت تورم موجود لااقل بتواند 4 ماه کرایه عقب افتاده خود را پرداخت کرده و قسمتی از مایحتاج زندگیش را تامین نماید.

ذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به به این مادر بیمار نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایید.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر