روش‌های گرفتن بک لینک؛ از کجا برای سایت بک لینک بگیرم؟


مطلب روش‌های گرفتن بک لینک؛ از کجا برای سایت بک لینک بگیرم؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بک لینک (Backlink) یکی از صفحات سایت بوده که آدرس آن در سایت دیگری قرار می‌گیرد. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر روش‌های گرفتن بک لینک و سرویس دهندگان معتبر آن...

بک لینک (Backlink) یکی از صفحات سایت بوده که آدرس آن در سایت دیگری قرار می‌گیرد. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر روش‌های گرفتن بک لینک و سرویس دهندگان معتبر آن برای سایت شما.

یکی از اصلی ترین چالش هایی که برای سئو سایت وجود دارد، بدست آوردن بک لینک های با کیفیت برای وبسایت از سایت های معتبر است. بک لینک، لینک یکی از صفحات سایت شماست که در سایت دیگری قرار دارد و بر روی عبارت بخصوصی که به آن انکرتکست می گویند، می نشیند.

این لینک ها، این سیگنال را برای موتورهای جستجو می فرستد که صفحه لینک شده در عبارت مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که وبسایتی معتبر، مخاطبان خود را برای مطالعه بیشتر به این صفحات ارجاع داده است، پس احتمالا محتوای صفحه لینک شده پاسخ خوبی به کاربران جستجو کننده عبارت انکرتکست می دهد.

روش‌های گرفتن بک لینک

یکی از راه های اولیه برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت و البته رایگان، تولید محتوای با ارزش و اختصاصی است. بلاگ نویس ها صفحات اینترنت را می گردند و در صفحه خود محتواهای با ارزش را کپی می کنند و لینک های شما را نیز در آن می گنجانند. لینکی با ارزش است که ترجیحا از وبسایتی مرتبط با حوزه کاری شما بدست آید و یا موضوع سایت میزبان لینک عمومی یا خبری باشد.

از چه سایتی بک لینک بگیریم؟

برای بدست آوردن بک لینک دو راه پیش روی شماست. یکی از آن ها خرید رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی موثرترین راه برای کسب نتایج بهتر در موتورهای جستجو است. هر رپورتاژ آگهی می تواند حاوی چند بک لینک به سایت شما باشد، برخی سایت ها تا ۴ لینک و برخی تنها ۲ لینک در رپورتاژ را مورد قبول می دانند، اما به طور معمول سه بک لینک به سایت خریدار رپورتاژ می دهند.

برای خرید رپورتاژ آگهی به نکات زیر توجه کنید: متن رپورتاژ آگهی خود را مفید، موثق و اختصاصی بنویسید. از تیترهای جذاب برای جذب کلیک کاربران استفاده کنید. به هر صفحه بیش از یک بار لینک ندهید و لینک ها را بر روی انکرتکست های متفاوت قرار دهید. برای رپورتاژ آگهی خود ارزشی برابر با صفحه ای از سایت خود قائل شوید و به دیده شدن بیشتر آن کمک کنید، حتی می توانید برای رپورتاژ خود بک لینک بسازید و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. گوگل به تازگی به کلیک هایی که بر روی لینک های داخل رپورتاژ می شود اهمیت بیشتری می دهد، پس سعی کنید کاربر را برای کلیک بر روی آن ها ترغیب کنید. اعتبار دامنه یا DA سایت میزبان را بررسی کنید. این فاکتور عددی بین ۱ تا ۱۰۰ است که توسط وبسایت Moz محاسبه می شود. هرچه این عدد بالاتر باشد، ارزش بک لینک هایی که بواسطه رپورتاژ دریافت می کنید بیشتر می شود. اسپم اسکور یا spam score سایت میزبان را بررسی کنید. عددی بین ۰ تا ۱۰۰ درصد است که نشان دهنده احتمال فعالیت اسپمی یک سایت است. اما در نظر داشته باشید که تا ۷۰ درصد اسپم اسکور نیز نمی تواند نشان دهنده فعالیت اسپمی سایت به طور حتم باشد. برای این منظور می تواند مقاله فاکتورهای تعیین کننده اسپم اسکور را مطالعه کنید. قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت خرید رپورتاژ آگهی با توجه به میزان کیفیت سایت، بازدید و اعتبار دامنه آن متغیر می باشد. برای خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای معتبر، خبری، خبرگزاری و مجلات اینترنتی حتما شرکت های ارائه دهنده رپورتاژ آگهی مانند راش وب را بررسی کنید. خرید از اینگونه شرکت ها کمک می کند تا با قیمتی مناسب تر نسبت به خرید مستقیم از سایت بتوانید رپورتاژ خود را نشر بدهید، هم چنین می توانید تولید محتوای رپورتاژ را نیز به ایشان بسپارید.

روش‌های گرفتن بک لینک؛ از کجا برای سایت بک لینک بگیرم؟

نوشتن رپورتاژ آگهی خود اصولی دارد که بایستی آن ها را رعایت نمایید. یکی دیگر از ویژگی های شرکت های سئو ، سفارش تولید محتوا برای سایت است که با توجه به تجربه نویسندگانی که در اختیار دارند، محتوایی کاربر پسند و گوگل پسند برای وبسایت شما می نویسند.

بک لینک تمام صفحات

روش دوم به دست آوردن بک لینک برای سایت، خرید بک لینک تمام صفحات یا تبلیغات متنی است. در این روش، بک لینک شما در ساید بار سایت قرار می گیرد و در تمام صفحات وبسایت تکرار می شود و ارزش و اعتبار خود یا همان link juice را از تمام صفحات دریافت می کند. این ارزش و اعتبار بالا می تواند تیر آخر شما در سئو وبسایت باشد و کمک بالایی به پیمودن راه رسیدن به نتایج برتر گوگل به سایت شما کند.

این بک لینک ها علاوه بر ارزش و اعتبار سئویی که دریافت می کنند، ترافیک هدفمندی را نیز به سایت شما هدایت می کنند. چرا که بازدید بسیار بالای این سایت ها و دیده شدن بک لینک شما منجر می شود که کسانی که عبارت انکرتکست برایشان جذابیت دارد روی لینک کلیک کنند.

می توانید برای خرید رپورتاژ آگهی یا خرید بک لینک، قیمت های شرکت طراحی سایت و سئو راش وب را بررسی کنید و از مشاوران این شرکت مشاوره رایگان دریافت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار