آمادگی سپاه کرمان برای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی


آمادگی سپاه کرمان برای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه گفت: سپاه ثارالله استان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردوهای جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.

آمادگی سپاه کرمان برای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و سازمان‌ها در حوزه مسائل اجتماعی با تقدیر از خدمات ارزشمند اداره‌کل بهزیستی استان کرمان در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیرانه گفت: همه مسئولان، افراد جامه و نهادها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی با تعامل و همکاری با بهزیستی در زمینه مسائل اجتماعی باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر این نهاد را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه اهداف سازمانی در حوزه مسائل اجتماعی باید مشخص شود، افزود: مبنای فعالیت‌ها در حوزه مسائل اجتماعی باید بر مبنای پیش‌بینی و پیشگیری و اقدام در حوزه سلامت روان افراد جامعه عملیاتی و اجرایی شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردوهای جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.
یادآور می‌شود، جلسه هم‌اندیشی مسائل اجتماعی بین بهزیستی و سپاه ثارالله استان کرمان با حضور مدیرکل و معاونان تخصصی بهزیستی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار و زمینه‌های همکاری در موضوعات اجتماعی بررسی و مورد توافق قرار گرفت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان