به گزارش برنا آذربایجان غربی، سالن زورخانه پوریای ولی خوی ظهر سه شنبه توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
عملیات اجرایی این مجموعه در سال ۹۱ آغاز شده بود، در زمینی به مساحت ۴۲۰ مترمربع و با هزینه ۹میلیارد ریال از اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح زورخانه پوریای ولی خوی گفت: خوشحالیم در سفر امروز به استان آذربایجان‌غربی، سالن ورزشی فیرورق را که سالها راکد بود و سالن تیراندازی را افتتاح کردیم تا جوانان این منطقه و شهرستان از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما برای بهبود و توسعه زیرساخت‌ها در این استان است و خوشبختانه اخبار خوب و خوشی از رشد ورزش در این استان داریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اخباری که از به آماده شدن پروژه‌های ورزشی این استان و همچنین افتخار آفرینی ورزشکاران آذربایجان‌غربی داریم ما را به برداشتن قدم‌ها برای توسعه ورزش این منطقه بیش از پیش مُصر می‌کند.

سلطانی‌فر در مورد زوخانه پوریای ولی نیز گفت: این زورخانه که یکی از خواسته‌های پهلوانان و ورزشکاران این شهرستان بود افتتاح شد که اتفاق مبارکی در توسعه ورزش خوی و این منطقه است.

وی ادامه داد: تلاش ما آغاز و اتمام پروژه‌های ورزشی مورد نیاز جوانان این منطقه است.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح زورخانه پوریای ولی ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش گفت: این زورخانه اتفاقی مبارک برای ورزش شهرستان خوی و ورزشکاران این شهرستان است.