مشکلات یک سرمایه گذار خارجی در قزوین بررسی شد


مشکلات یک سرمایه گذار خارجی در قزوین بررسی شد

قزوین – ایرنا – با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان، مشکلات یک سرمایه گذار خارجی در استان بررسی شده و تصمیمات لازم برای طرح توسعه واحد تولیدی متبوع اتخاذ شد.

به گزارش ایرنا در این دیدار که با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست معاونت اقتصادی استاندار، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، حسین زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی و مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری برگزار شد به مشکلات واحد تولیدی یونیلیور مستقر در شهرک صنعتی البرز پرداخته شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در خصوص این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت:در این دیدار در خصوص انتقال دستگاه ها و تجهیزات این شرکت به ایران، ثبت سفارش محصولات و حل مشکلات این واحد تولیدی از طریق مسئولان مرتبط استانی وزارت بهداشت، صنعت و گمرک بررسی شد تا با یک وحدت رویه برای حل مشکلات توسعه این واحد تولیدی اقدام شود.
خانپور افزود: با توجه به اینکه این واحد تولیدی با کمبود فضا در شهرک صنعتی البرز مواجه است پیشنهاد شد طرح توسعه خود را در شهرک صنعتی کاسپین اجرا کند تا از مشوق های مالیاتی و حمایت بیشتر مسئولان استان برخوردار شود.
شرکت یونیلیور در زمینه تولید انواع مواد بهداشتی، شوینده و بسته بندی در شهر صنعتی البرز فعالیت دارد.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر