1.5 تن مواد غذایی استان کردستان به سیل زدگان ایلام اهدا شد


1.5 تن مواد غذایی استان کردستان به سیل زدگان ایلام اهدا شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از ارسال یک و نیم تن مواد غذایی اهدایی اوقاف و امور خیریه استان کردستان و ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان برای مردم سیل زده ماژین خبر داد.

حجت السلام مرتضی عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام خوراکی شامل برنج، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی است که برای خانوار های سیل زده ماژین شهرستان دره شهر ارسال شد.
وی با بیان اینکه این کمک ها دومین محموله برای سیل زدگان منطقه ماژین دره شهر است، ادامه داد: پیش از این نیز محموله دیگری از مواد غذایی برای مردم این منطقه ارسال شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه اهتمام ویژه ای جهت رسیدگی به امور سیل زدگان دارد، اضافه کرد: پس از وقوع سیل این سازمان برای کمک به سیل زدگان تشکیل جلسه و دستور جمع آوری کمک های مردمی در آستان امامزادگان و همچنین تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان از محل درآمد موقوفاتی که نیت آنها مرتبط است، داد.
به گفته حجت الاسلام عزیزی نخستین محموله کمک های این اداره 13 فروردین و دومین محموله نیز به ارزش 150 میلیون ریال به منطقه ماژین ارسال شده است.
به گزارش ایرنا، 2 موج بارشی سیلابی در ایام تعطیلات نوروز باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
7171/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!