باید اقداماتی انجام شود تا تعداد ورودی به زندان ها کاهش یابد


باید اقداماتی انجام شود تا تعداد ورودی به زندان ها کاهش یابد

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان تاکید کرد : باید اقداماتی انجام شود تا از تعداد ورودی ها به زندان کاسته شود از این رو باید با اقدامات مختلف ماهیگیری را به زندانیان یاد بدهیم.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی شامگاه روز سه شنبه در ویژه برنامه یک شهر ضیافت در شبکه اصفهان افزود : این برنامه ها با نشاط بیش از گذشته ادامه داشته باشد چرا که آزادی یک زندانی آزادی ما از زندان نفس و زندان وابستگی هاست.
در این برنامه با حضور استاندار و‌ دیگر مسئولان اصفهان مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 750 میلیون ریال برای آزادی یک زندانی با محکومیت مالی پرداخت و این زندانی آزاد شد.
شبکه اصفهان از اول ماه مبارک رمضان ویژه برنامه یک شهر ضیافت را با هدف ترویج فرهنگ مددرسانی، توسعه خیر محوری و گذشت در جامعه اسلامی اصفهان تهیه و پخش می کند.
ویژه برنامه یک شهر ضیافت به صورت زنده با حمایت اداره کل زندانها و همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند می پردازد.
استاندار اصفهان ادامه داد : تعدادی از جوانان که هریک می توانند تولید کننده و فرد مفیدی برای جامعه باشند در زندان به لحاظ مالی محبوس هستند.
رضایی بیان کرد: هماهنگی، همدلی و نوع دوستی مردم و ‌خیریه ها در جامعه به مرحله نهایی خود رسیده است چرا که می توانند نشاط را به خانواده های زندانیان بازگردانند.
وی تصریح کرد: اگر وابستگی ها را از میز، قدرت، ثروت و تملک ها رها کرده و به سوی اهداف و حرکت های خیرخواهانه پیش برویم لذت معنوی را شاهد خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، در این برنامه تعدادی از کارگران شرکت سهامی ذوب آهن حضور داشتند که یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توسط این شرکت پرداخت شد، همچنین خیریه مشکات حدود 155 میلیون تومان برای آزادی 21 زندانی پرداخت کرد.
در زمان حاضر بیش از یکهزار و 500 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان ‌های استان اصفهان وجود دارد و برای آزادی آنها به 150 میلیارد تومان نیاز است.
بیش از 14 هزار مددجو در زندان های استان اصفهان نگهداری می شوند که حدود 10 هزار نفر از آنها در مرکز استان و مابقی در اندرزگاه های شهرستان های استان نگهداری می شوند.
چهار درصد زندانیان استان اصفهان را زنان و 96درصد آنها را مردان تشکیل می‎دهند.
استان اصفهان دارای 11 مجموعه اردوگاه، کانون اصلاح و تربیت و کادر نگهداری زندانیان است.
9913/6026/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد