خرما را می توان به شکل های متنوع و زیبا تزیین نمود که اغلب نوع تزیینات به مهمانی و مراسم مرتبط است و با توجه به چگونگی مجالس اغلب افراد با سلیقه و هنرمند سعی می کنند به بهترین شکل آن را انجام دهند. این روزها با شروع ماه مبارک رمضان تزیین خرما برای افطار بازار داغی دارد و افراد با سلایق مختلف سعی می کنند بهترین تزیینات را داشته باشند.

برای کمک به عزیزانی که قصد تزیین کردن خرما برای سفره افطار را دارند، مجموعه ایی از تصاویر و ایده های تزیین خرما را گردآوری و در این مطلب ارائه می دهیم که مطمئنا مورد توجه شما عزیزان قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که این تزیینات همچون تزیین سبزی خوردن، تزیین پنیر، تزیین سالاد، تزیین دسر و غذا و…. می تواند نقش مهمی در زیبایی سفره افطار شما داشته باشد.

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازید

تزیین خرما برای افطار با بهترین و ساده ترین روش ها :

برای تزیین خرما می توانید از پودر نارگیل، گردو، بادام، خلال پسته، خمیر و…. استفاده نمایید و زیبایی بیشتری به ظرف خرما ببخشید. در ادامه عکس هایی از تزیینات خرما را مشاهده می فرمایید که در آنها از ساده ترین روش ها استفاده شده است، با این حال نتیجه فوق العاده ایی دارند.

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدتزیین کردن خرما با گردو

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدتزیین خرما با پودر نارگیل

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدچیدن خرما در دیس کوچک

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدتزیین ساده و شیک خرما

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدتزیینات خرما با پودر نارگیل

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدخرما ساده سفره افطار

اگر خرماهای سفره افطار را برای مهمانی ها بزرگ و مراسم رسمی تر تزیین می نمایید می توانید از روش های زیر استفاده کنید و به این صورت تزییناتی متناسب و ایده آل داشته باشید.

با این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدبا این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدبا این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدبا این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدبا این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدبا این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازیدبا این ایده های شیک به تزیین خرما برای افطار بپردازید

البته در تزیین خرما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که بهتر است از خرمای سیاه و سالم استفاده کنید، تا تزیینات شما جذابیت بیشتری داشته باشند. همچنین استفاده از ظرف های مناسب و زیبا تا حد زیادی جذابیت تزیینات شما بر روی سفره را بالا می برد که البته انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است و به خود شما بستگی دارد.